Tre1931
Vakiokokoonpanossa
Minä en sitten ole sama äijä, joka kirjoittaa tällä nimellä teidän foorumillenne.Tästä tuli mieleen että siis eivätkö anna uudella käyttäjällä mennä läpi vai ylipäänsä? Ainakin muutaman nimimerkin täältä yhdistän myös meidän palstallemme niin he ainakin oletettavasti kykenisivät. Itse olen tuosta sen verran tuolla höpöttänyt että sanomista tuli jo valmiiksi että voisin antaa asian olla.
Hattulalaista 14-vuotiasta Emiliä lyötiin nyrkillä jääkiekko-ottelussa Tampereella – "Onko tää nyt niin kivaa, jos joutuu jäähallissa pelkäämään"
Hämeenlinnassa HPK:n peleissä katsomossa on ollut rauhallista, kertoo toimitusjohtaja Antti Toivanen.www.hameensanomat.fi
Ainakin hieman sisältörikkaampaa artikkelia on nyt tarjolla paikallispelin tapahtumista. Jutussa lukee että molemmat osapuolet tönivät toisiaan joten ei tämä nyt iso juttu ollut jos siellä joku hermostui ja antoi nyrkkiäkin jos nahisteltu on molemmin puolin.
Ja hauskaa kuinka kertomus muuttuu kokoajan enemmän ja enemmän. Eka on taputettu vähän olalle ja pyydetty nätisti lippua takaisin, sitten pahat osastolaiset ovat tulleet päälle ja hakanneet aikuisen voimin 14v teinin. Nyt onkin sitten jo käyty tönimässä itse ja lyöjä ollutkin vain 17v Kuinka monta kertaa nää tehoveljekset aikoo muuttaa tätä tarinaansa?
Ja sitten äitille menty itkemään asiasta Älä jumalauta larppaa jotain huligaania somessa, jos et ole valmis sen maailman tuomiin lisämausteisiin.
Viimeksi muokattu: