Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Natsitkin käyttivät tarroja!

Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä IS kirjoittaa, vaikka ymmärrän sen aiheuttaman mainehaitan. En vain yleensäkään tykkää julkisten paikkojen töhrimisestä missään muodossa.

Sitä voi vaikka Epilästä lähteä marssimaan kohti Pispalaa ja huomata miten hienoja töherryksiä kylämme taiteilijatoivot ovat spreijanneet talojen, ikkunoiden ja kaikenlaisten tasaisten pintojen "koristeeksi". Kaikkinensa helvetin tyhmää toimintaa.
Ei se ole pelkästään IS (olisikin) vaan näistä ovat kirjoittaneet myös AL, HS ja Yle mm. Eli mainehaitta on todellinen ja toivon että tarroittajat ymmärtäisivät sen, jos eivät meidän setämiesten mielipiteistä välitä pätkääkään.

Toki olen myös sitä mieltä, ettei toisen omaisuutta saa noin tärvellä.

Ei se ole pelkästään IS (olisikin) vaan näistä ovat kirjoittaneet myös AL, HS ja Yle mm. Eli mainehaitta on todellinen ja toivon että tarroittajat ymmärtäisivät sen, jos eivät meidän setämiesten mielipiteistä välitä pätkääkään.

Seuran menestyskin on näiden paskalehtien mukaan mainehaitta, ei niiden kirjoittamia draamailuja kannata nykyisin tosissaan ottaa.

Tarrojen limailijoille kenkää!

Vitun mainehaitta. Kukaan ei muistaisi asiaa täälläkään enää ellette te itkisi asiasta. Tarroitusta on aina ollut ja tulee aina olemaan. Onneksi te dinosaurukset ette sille voi yhtään mitään. Voimia vaan.

Vitun mainehaitta. Kukaan ei muistaisi asiaa täälläkään enää ellette te itkisi asiasta. Tarroitusta on aina ollut ja tulee aina olemaan. Onneksi te dinosaurukset ette sille voi yhtään mitään. Voimia vaan.
Kukaan muu kuin kovimmat Ilves kannattajat ei lue tätä forumia. Sen sijaan jutut mediassa saavat ison huomion. Miten hemmetissä tämä voi olla niin vaikea ymmärtää. No minä lopetan nyt ainakin vähäksi aikaa tämän surullisena siitä, että osa ultrista harjoittaa tällaista eikä välitä paskaakaan negatiivisesta julkisuudesta

Kukaan muu kuin kovimmat Ilves kannattajat ei lue tätä forumia. Sen sijaan jutut mediassa saavat ison huomion. Miten hemmetissä tämä voi olla niin vaikea ymmärtää. No minä lopetan nyt ainakin vähäksi aikaa tämän surullisena siitä, että osa ultrista harjoittaa tällaista eikä välitä paskaakaan negatiivisesta julkisuudesta
Siinä on vaan se että iltapäiväroskat kirjoittaa ihan kaikesta mahdollisesta ja suurin osa on ihan paskaa. Niiden sana ei ole mikään laki siten että jos joku helvetin iltalehti sanoi ikävästi niin se vaatisi jotain toimenpiteitä. Ei se mene niin. Sellaisia ihmisiä varmaan löytyy, jotka lukevat IS:ää kuin Raamattua, mutta sellainen ihminen on niin helvetin tyhmä ettei hänen mielipiteistään kannata välittää.

Joo, ei nyt ihan jokaisesta kohu-uutisesta kannata housuja repiä.

Siellä toimituksessa huomattu, että Ilves-tarrat keräs lukijoita, niin nyt sitten saman matkan tarroista jäähallissa haetaan lisää klikkejä. Ei tuo määrä tarroja jäähallissa ole mitenkään poikkeuksellista edes Suomessa.

Ja jos nyt joku muodostaa mielipiteen meistä kohuotsikoiden perusteella, niin aivan sama. Tuskin ovat niitä jotka peleissä kävisivät

Siinä on vaan se että iltapäiväroskat kirjoittaa ihan kaikesta mahdollisesta ja suurin osa on ihan paskaa. Niiden sana ei ole mikään laki siten että jos joku helvetin iltalehti sanoi ikävästi niin se vaatisi jotain toimenpiteitä. Ei se mene niin. Sellaisia ihmisiä varmaan löytyy, jotka lukevat IS:ää kuin Raamattua, mutta sellainen ihminen on niin helvetin tyhmä ettei hänen mielipiteistään kannata välittää.

Pitää ymmärtää että vaikka IS/IL/HS kirjoittaisi paskaa, mainehaitta on silti ilmeinen. Se taas voi näkyä vaikkapa yritysmyynnissä.

Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä IS kirjoittaa, vaikka ymmärrän sen aiheuttaman mainehaitan. En vain yleensäkään tykkää julkisten paikkojen töhrimisestä missään muodossa.

Sitä voi vaikka Epilästä lähteä marssimaan kohti Pispalaa ja huomata miten hienoja töherryksiä kylämme taiteilijatoivot ovat spreijanneet talojen, ikkunoiden ja kaikenlaisten tasaisten pintojen "koristeeksi". Kaikkinensa helvetin tyhmää toimintaa.
Miten jonkun nistin maalaama töherrys epilän alikulkutunnelissa tai roskiksessa liittyy mitenkään pariin tarraan valotolpassa tai hienoon Ilves aiheiseen maalaukseen? Vittu teillä on hyvin elämä jos parit tarrat vaikuttaa näin negatiivisesti omaan elämään ja itse olen hyvin toimeen tuleva, koulut käynyt verojen maksaja eikä muuten häiritse yhtään mitkään tarrat tai tägit ja vielä vähemmän jos niissä Ilveksen väriä on.

Yli viikon on porukka jo jaksanut tapella jostain tarroista ja mihinkään ei olla edetty. Pitää varmaan kohta laittaa oranssi peruukki ja hassu hattu päähän ja käydä suorittamassa vanha kunnon false flag operaatio että saatte uutta keskusteltavaa...

Pitää ymmärtää että vaikka IS/IL/HS kirjoittaisi paskaa, mainehaitta on silti ilmeinen. Se taas voi näkyä vaikkapa yritysmyynnissä.
No tuota aika vaikea arvioida. Voi jopa mennä toisinpäin, että yritysmyynti kasvaa, kun Ilves ihmisten huulilla jatkuvasti.

Onneksi on vielä jalkapallo Ilves.

Voi jopa mennä toisinpäin, että yritysmyynti kasvaa, kun Ilves ihmisten huulilla jatkuvasti.
Meinaat, että "There Is No Such Thing As Bad Publicity"? Eli kaikenlainen julkisuus on hyvästä?. Sanoisin kuitenkin, että se mikä sopii kummajaisnäytösten järjestäjälle (P.T. Barnum), ei välttämättä sovi suomalaiseen yritystoimintaan. Aivan kaikki eivät halua tulla yhdistetyksi ilkivallan tekijöihin ja roskaajiin, joiksi iltapäivälehdet tarranliimaajat leimaavat.

Vaikka aina sanotaan että "any press is good press" niin en välttämättä lähtisi allekirjoittamaan sitä tässä tilanteessa.
Meinaat, että "There Is No Such Thing As Bad Publicity"? Eli kaikenlainen julkisuus on hyvästä?. Sanoisin kuitenkin, että se mikä sopii kummajaisnäytösten järjestäjälle (P.T. Barnum), ei välttämättä sovi suomalaiseen yritystoimintaan. Aivan kaikki eivät halua tulla yhdistetyksi ilkivallan tekijöihin ja roskaajiin, joiksi iltapäivälehdet tarranliimaajat leimaavat.
Ei tuo nyt kyllä suoraan yhdisty edes Ilvekseen, koska nuo olivat kannattajaryhmän tarroja yksittäisten kannattajien liimaamina. Ilves ei mahdollista tarroitusta millään muotoa. Ilves on myös julkisuudessa tuominnut tarroituksen.

Ilves kuitenkin pysyy julkisuudessa ja tarrat näitä ylilyöntejä lukuunottamatta on tuottanut lähinnä positiivisia viboja etenkin nuorisossa. Uskallan väittää, että tarroitus on jopa Ilvestä hyödyttävä ilmiö.

Takaisin