Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Kukaan ei kysynyt, mutta vastaan silti oman mielipiteeni tähän. Liimailkaa niitä tarroja ihan rauhassa. Jokainen kuitenkin itse kantaa vastuun, jos jää kiinni ja siitä jotain kustannuksia tulee. Ilveksen imagoon ne eivät millään tavalla vaikuta. Väkivalta ja suoranainen vandalismi onkin sitten asia erikseen.

P.S. Setämiehetkin ovat joskus olleet nuoria ja nuorista (miehistä) tulee setämiehiä. Turha meidän välille on liikaa kuilua luoda. Koitetaan ymmärtää paremmin toisiamme.

Yt, Setämies

Setämiehellä mennyt vissiin tunteisiin, kun alkaa tämä passiivis-aggressiivinen vittuilu :D

Olette hyvin älykäs.

Jos suurennuslasilla, niin tuon minun viestini voi ottaa monella tapaa mutta taidat olla hyvin älykäs ettet siitä saanut kiinni.

Kieltämättä, olette hyvin älykäs.

Jos suurennuslasilla, niin tuon minun viestini voi ottaa monella tapaa mutta taidat olla hyvin älykäs ettet siitä saanut kiinni.

Liitteet

• E0CUtDNX0AMjIUG.jpg
    E0CUtDNX0AMjIUG.jpg
    24,4 KB · kertaa luettu: 40

Eikö foorumin muut ylläpitäjät yhtään ihmettele tätä Garantien toimintaa? Luulisi että ylläpidon tarkoitus olisi rauhoitella keskustelua, ei heittää bensaa roihuavaan roskispaloon.

Itselle tarrat on ok ja en pukeudu hassusti peleihin. Silti ihmetyttää kamnattajatoiminnan metatasolla miksi täällä ei sitten ylpeästi seistä toimintansa takana, vaan asiat spinnataan joksikin aivan muuksi, ja tietenkin muiden syyksi. Tarroitettu jyväskyläläinen huoltoasema onkin muutama tarra tamperelaisessa lähiössä ja ongelmana onkin oikeastaan muiden joukkueiden tarrat. Tästä tietenkin voisi vetää johtopäätöksen, että rehvakkaasti uroteoistaan kirjoittavat eivät ehkä ihan tiedä mitä tekevät ja miksi, sillä ristiriita tekojen julistamiselle ja keskustelun lopettamisen vaatimiselle on aika suuri.

Vähän kuin vaaditaan suurilla sanoilla muita faneja luopumaan "sirkustunnelmasta" ja hassuista hatuista samalla kun Kouvola-awaylla nämäkin todnäk. kirjaimellisesti pukeutuivat pelle-maskeihin katsomossa.
Ootpas aika veijjari

Takaisin