SiniOranssi_Kolmospaita
Luottopelaaja
Jotkut mustiinpukeuneet herrat perseilee ja huutaa Kaljalle, kaljalle Konnalle.Mitä sielä hallissa oikein tapahtuu kun en päässyt tulemaan?
Tai jotain vastaavaa
Jotkut mustiinpukeuneet herrat perseilee ja huutaa Kaljalle, kaljalle Konnalle.Mitä sielä hallissa oikein tapahtuu kun en päässyt tulemaan?
Jaa, varmaan taas sitä Parempaa kannattamista.Jotkut mustiinpukeuneet herrat perseilee ja huutaa Kaljalle, kaljalle Konnalle.
Tai jotain vastaavaa
MetMitä sielä hallissa oikein tapahtuu kun en päässyt tulemaan?
Melkosta mentaaliakrobatiaa jos tuon nolouden pystyy perustelemaan itselleen sillä että "vaaditaan parempaa".No siis kyllä nämä jotka hassuttelivat ovat näitä aktiivisimpia reissaajia myös. En itse sen kummoisemmin yhtynyt näihin lauluihin, mutta ymmärrän kyllä pettymyksen. Tässä nyt on kahta osapuolta että ollakko iloisia mitä meillä on vai vaatia parempaa vaatimustasoa
Murrosikä iskenyt vähän myöhemmin näille sankareille.Nää näyttää olevan 16-20-vuotiaita lapsia, aurinkolasit ja huppu päässä, agendana pelkstää vittuilla. Sellane temper tantrum -meno.
Siihen en ota kantaa, mutta pellejä nuo ovatJaa, varmaan taas sitä Parempaa kannattamista.
Mitä sielä hallissa oikein tapahtuu kun en päässyt tulemaan?
Kuin niin? Tyytyväisyys olisi olla iloinen tässä tilanteessa.Melkosta mentaaliakrobatiaa jos tuon nolouden pystyy perustelemaan itselleen sillä että "vaaditaan parempaa".
Mää olen laulanut ja huutanut katsomossa tällä kaudella sen 30 peliä mitä olen paikalle päässyt ja onhan tuo nyt lapsellista menoa.Hienompaa on että näyttää mitä mieltä asioista on, kun se että eka jotkut on koko kauden turpakiinni tuolla katsomossa ja nyt tekopyhinä tuomitsemassa muita kun uskaltaa näyttää mitä mieltä itse on.
”Jotkut”.Mää olen laulanut ja huutanut katsomossa tällä kaudella sen 30 peliä mitä olen paikalle päässyt ja onhan tuo nyt lapsellista menoa.
Juu, se varmaan tuli jo alussa selväksi. Miksi jatkaa ja ”häiritä” osastoa? Reppanoitahan noi toki onkinHienompaa on että näyttää mitä mieltä asioista on, kun se että eka jotkut on koko kauden turpakiinni tuolla katsomossa ja nyt tekopyhinä tuomitsemassa muita kun uskaltaa näyttää mitä mieltä itse on.