Yksikään hetki pelissä ei saanut pulssia yhtä ylös kuin tää perseily.Äidin pikkumussukat keskarit pystyssä, kun joukkue asettuu kannattajapäätyyn kuvaa varten.
Jo on alas vajottu. Tää idiotismi vaan mykistää kerta toisensa jälkeen. Ikävä kyllä.Keskaria ja runkkausliikettä joukkueen suuntaan mitalien jaon yhteydessä. Toivottavasti pysytte syksyllä kaukana hallista. Säälittävää
Tästä päästään asiaan mitä moni ei tajua: sillä ei ole merkitystä miten asiat ovat, vaan sillä miltä ne näyttävät (tai saadaan näyttämään).Ei liity kyseisiin henkilöihin, ja he ovat edelleen katsomossa kannattamassa. Lipun laskivat alas, mutta kannattavat yhä ääneen.
Käyny peleissä 2006 saakka. +-40 peliä per kausi, osoitin mieltäni tänään, enkä ollut tyytyväinen joukkueen suoritukseen. En hyväksy pelaajien viihteellä käyntiä kesken playoffsarjan = minua saa nakella tölkillä, pullolla ja perään haukkua mouhariksi. Toivottavasti Ilveksessäkin herätään siihen, että nyky joukkueella ei pronssi ole saavutus, vaan pettymys.
Joku fiksumpi kaveri olisi keksinyt ihan snadisti parempia tapoja ilmaista itseään kun tuollainen lapsellinen perseily. Tämä siis sisälsi oletuksen että olet itse edes oikeustoimikelpoinen kansalainen, mutta vihkoon taisi mennä. My bad!Käyny peleissä 2006 saakka. +-40 peliä per kausi, osoitin mieltäni tänään, enkä ollut tyytyväinen joukkueen suoritukseen. En hyväksy pelaajien viihteellä käyntiä kesken playoffsarjan = minua saa nakella tölkillä, pullolla ja perään haukkua mouhariksi. Toivottavasti Ilveksessäkin herätään siihen, että nyky joukkueella ei pronssi ole saavutus, vaan pettymys.
Nämä äidin pikkumussukat olisivat voineet seurata esimerkkiä tästä.Käyny peleissä 2006 saakka. +-40 peliä per kausi, osoitin mieltäni tänään, enkä ollut tyytyväinen joukkueen suoritukseen. En hyväksy pelaajien viihteellä käyntiä kesken playoffsarjan = minua saa nakella tölkillä, pullolla ja perään haukkua mouhariksi. Toivottavasti Ilveksessäkin herätään siihen, että nyky joukkueella ei pronssi ole saavutus, vaan pettymys.
Minusta protesti aluksi oli ihan paikallaan, mutta kyllä sen olisi voinut jossain kohtaa jo lopettaa. Ymmärrän tässä kyllä jollain tasolla molemmat puolet.Käyny peleissä 2006 saakka. +-40 peliä per kausi, osoitin mieltäni tänään, enkä ollut tyytyväinen joukkueen suoritukseen. En hyväksy pelaajien viihteellä käyntiä kesken playoffsarjan = minua saa nakella tölkillä, pullolla ja perään haukkua mouhariksi. Toivottavasti Ilveksessäkin herätään siihen, että nyky joukkueella ei pronssi ole saavutus, vaan pettymys.
Joku fiksumpi kaveri olisi keksinyt ihan snadisti parempia tapoja ilmaista itseään kun tuollainen lapsellinen perseily. Tämä siis sisälsi oletuksen että olet itse edes oikeustoimikelpoinen kansalainen, mutta vihkoon taisi mennä. My bad!
Kiitos RajuEki.Yksi kysymys. Mitä helvettiä? Onneksi taitaa kaverien naamat olla usean muistissa. Osastolle peukut, parhaanne teitte.
Ilves on avioliitto, johon moni kannattaja on antanut kaikkensa, vapaa-ajan, omaa rahaansa esim kannattajatoiminnan kehittämiseen, ja solmii työkuviot ja parisuhteet siten, että mahdollisimman moni ottelu onnistuu nähdä paikanpäällä.
Joukkuetta ei hylätä koskaan, eikä hylätty nytkään, vaan saavuttiin paikalle osoittamaan mieltä.
Teidän perseilyllä ei ole mitään tekemistä Ilveksen kannattamisen kanssa. Jääkää kotiin, teitä ei kaipaa kukaan.Mulle on oikeestaan ihan se ja sama mitä ajattelet, kun et selvästi ymmärrä.
Ilves on avioliitto, johon moni kannattaja on antanut kaikkensa, vapaa-ajan, omaa rahaansa esim kannattajatoiminnan kehittämiseen, ja solmii työkuviot ja parisuhteet siten, että mahdollisimman moni ottelu onnistuu nähdä paikanpäällä.
Joukkuetta ei hylätä koskaan, eikä hylätty nytkään, vaan saavuttiin paikalle osoittamaan mieltä.
Mene sinä töihisi krapulassa ja lähde leville ryyppäämään ennenkuin joku firman projekti tulee maaliin, ja odota taputuksia olalle.
Osasto ei ole virallinen kannattajaryhmä, ei sidoksessa seuraan suoranaisesti, maksavat omat kausikortit, tekevät banderollit, tifot, ja heilutusliput vapaa ajallaan ja omalla rahallaan. Kukaan, edes sinä et heitä voi velvoittaa toimimaan sinun pillisi tahtiin.
Kiitos sinulle, sinä varmasti annoit myös kaikkesi katsomossa ja sen ulkopuolella. Pelkästään Koskelan hölinät siirtorajalla olivat jo naurettavuuden huippu. Sitten meidän ammattimiehet naureskelevat kuinka helppo tie on finaaliin. Paskat ollut, yllättikö? Otetaan ny pari loivaria, se on vain Pelicans. Jankohan menee huomenna kännissä duuniin ja pomo tilaa kiitoksena maksullisia mimmejä Jankolle."Hävittiin koska muutama pelaaja kävi kaljalla kesken pleijareiden joten nyt olen oikeutettu menemään halliin huutamaan homovittua, näyttelemään tupla-senttereitä, vittuilemaan uransa lopettavalle pelaajalle sekä yleisesti perseilemään muiden kannattajakatsomossa olevien kustannuksella."
Kyllä Ripalla ja Sepällä varmaan kypärä tärisee tälläsestä massiivisesta ja uskottavasta protestista, hyvä äiät!