Jäähykuningas18
Luottopelaaja
On kyllä. Kauas on tultu jo (onneksi) niistä ajoista.Nyt ei kyllä muistu mieleen, onko ihan oikeasti joskus paheksuttu chänttäämistä ja seisomista?
On kyllä. Kauas on tultu jo (onneksi) niistä ajoista.Nyt ei kyllä muistu mieleen, onko ihan oikeasti joskus paheksuttu chänttäämistä ja seisomista?
Kyl mä ainakin muistan Osaston alkuaikoina, kun toimintaa katsottiin nenänvartta pitkin. Et aika pitkän vastavirtaan kahlaamisen jälkeen on Osasto pisteessä missä se on nytNyt ei kyllä muistu mieleen, onko ihan oikeasti joskus paheksuttu chänttäämistä ja seisomista?
Paitsi ettei Osasto ole tulossa sinne…Ensi paikalliseen sitten kaikille pelipaidat päälle seisomakatsomoon ja ainoastaan kannattajaryhmien viralliset nimet ja tunnukset esille niin vältytään näiltä välikohtauksilta, tämä on tärkeää kaikkien muistaa. Ultras-lippu ei saa näkyä koska se viittaa aukottomasti äärioikeistoon mutta rasistisia slurreja kyllä saa käyttää. Muistakaa myös mennä toiseen päätyyn seisomaan jos pelitilanne sitä vaatii ja ihmetellä foorumeilla jos joku kummastelee toimintaa.
Paitsi ettei Osasto ole tulossa sinne…
Kyllä läpsyttimet pistää suututtaa tätä ultras miestä
Tai kasvot peitossa. Tuohan on ihan perus fani, kun on pelipaitakin päälläEi ole vaarallinen kaveri ollenkaan kun ei ole hallilla huppari päällä.
Olipa aika ympäripyöree homma. Ainoa mikä tuli uutena tietona, oli se, että Tapparan toimari ei ollut kuullut tästäEi tämä paljastanu paljoo mitään mutta ainakin nyt on lehtijuttuIlves-fani pahoinpiteli teinin Nokia-areenassa
Jääkiekkofani pahoinpiteli teinin perjantaina 24. helmikuuta pelatussa Tappara–Ilves-pelissä.www.iltalehti.fi
Oli myös lehtijutun mukaan Tapparan kotipeli Ja lisäyksenä vielä, niin lehtijutusta saa sen kuvan, että vain toinen on ollut teini-ikäinen, vaikka tämä ei ole totta.Olipa aika ympäripyöree homma. Ainoa mikä tuli uutena tietona, oli se, että Tapparan toimari ei ollut kuullut tästä
Näköjään. Mutta eikös toi nyt oo aika perus Iltalehti uutisointia?Oli myös lehtijutun mukaan Tapparan kotipeli
Kahdenlaista totuutta liikkuu, luonnollisesti Meidän foorumilla eri kertomus kun täällä. Ainoat faktat ovat, että joku on lyönyt jotain, se tapahtui perjantain paikallisessa ja asia on poliisin tiedossa.IL: "Jääkiekkofani pahoinpiteli teinin".
Ja onko totuus siis ensinnäkin se, että kyseessä on kaksi teiniä?
Toimittaja on siis saanut juttuvinkin näiden nettikirjoitusten pohjalta ja vain varmistanut poliisilta, että rikosilmoitus on tehty. Mitään muuta faktaa ei itse jutussa ole.
Ainakin sen perusteella mitä olen asiasta kuullut, niin tämä 14v teini yrittänyt lyödä jotain toista teiniä ensiksi ja saanut sitten siinä yhden kerran nyrkistä naamaansa. Sitten menty selittelemään, että aikuinen hakannut, eikä mitään siitä omasta osuudesta. Hauska nähdä kun tämä rikosilmoitus tulee lopulta osumaan omaan nilkkaan. Tämä kaikki sama info myös löytyy tuolta Osaston omasta ketjusta.IL: "Jääkiekkofani pahoinpiteli teinin".
Ja onko totuus siis ensinnäkin se, että kyseessä on kaksi teiniä?
Toimittaja on siis saanut juttuvinkin näiden nettikirjoitusten pohjalta ja vain varmistanut poliisilta, että rikosilmoitus on tehty. Mitään muuta faktaa ei itse jutussa ole.
lehtijutusta saa sen kuvan, että vain toinen on ollut teini-ikäinen
tämä 14v teini yrittänyt lyödä jotain toista teiniä ensiksi ja saanut sitten siinä yhden kerran nyrkistä naamaansa.
No mutta näitä sattuu aina, mun mielestä jostain pienestä teinien nahisteluista tehty ihan liian iso juttu Sitä on aina tapahtunut ja aina tulee tapahtumaan, niin en todellakaan ymmärrä tätä moralisointia asiasta. Ja siis jos kaikki mitä oon kuullut pitää paikkansa, niin kyseessä on tosiaan yksi lyönti.Jos asia näin on niin on kyllä vittumaista liata meidän logoa käyttäytymällä kuin idiootti, en arvosta. Sitten varmaan ei ole meidänkään puolella kenelläkään syytä moralisoida ympäriinsä. Noh eiköhän totuus tule julki poliisin myötä viimeistään ja sitten katsellaan.