Hervannan Tredun liikenneympyrän lampputolppaan on myös tää banksy vetäny sormiväreillään.Saisko meillekki tälläsiä maalareita? Vähän jääny noi osotteet vielä keskenkatso liitettä 9254
Ihan helvetin rumia, kantsisko poistaa
Hervannan Tredun liikenneympyrän lampputolppaan on myös tää banksy vetäny sormiväreillään.Saisko meillekki tälläsiä maalareita? Vähän jääny noi osotteet vielä keskenkatso liitettä 9254
Kunhan ei valojen nappiin tai liikennemerkin lukupuolelle. Kallista jos lähetään tarranlaiton takia vaihtamaan. Järjenkäyttö sallittuLukijan välährys | Kuka sotkee jälleen Tamperetta Ilveksen tarroilla?
Sotkuihin kyllästynyt kaupunkilainen vaatii stoppia tarraterrorismille.www.aamulehti.fi
Ja jälleen itketään lehdessä. Tapu tarroistahan ei mainita jälleen sanallakaan
Tosi harvoin saa olla mouhon kaa samaa mieltä, mutta nyt on kyllä laatukommentti. Pakko peukuttaa.Hyvää keskustelua kyllä, mutta miksi näistä tarroista keskustellaan ketjussa, joka koskee kannattajatoiminnan lieveilmiöitä ja häiriökäyttäytymistä?
Parempi paikka olisi jokin kulttuuri-ketju.
ping!Hyvää keskustelua kyllä, mutta miksi näistä tarroista keskustellaan ketjussa, joka koskee kannattajatoiminnan lieveilmiöitä ja häiriökäyttäytymistä?
Parempi paikka olisi jokin kulttuuri-ketju.
Sinä nyt et selkeästi tiedä kannattajakulttuurista yhtään mitään. Kannattaisi käydä joskus muuallakin kun Sastamalassa. Saattaisi silmät aueta vähän enemmän.Kyllä toi tarrojen liimailu on lapsellista touhua. Rinnastaisin sen grafiitti töhrintään, pelkkää ilkivaltaa. Joku väittää sitä kulttuuriksi!!! Jos satut omistamaan postilaatikon tai aidanpätkän niin siihen voit mun puolesta harjoittaa tätä kulttuuria halujesi mukaan. Näillä touhuilla mustamaalataan oikeaa kannattajatoimintaa ja seuran mainetta.
Saisko meillekki tälläsiä maalareita? Vähän jääny noi osotteet vielä keskenkatso liitettä 9254
Ja sun kannattais ehkä joskus omistaa jotain niin tietäsit kuinka paljon se vituttaa kun toiset sotkee sun omaisuutta. Tai töitten puolesta siivota noita sotkuja. Joka vitun aamuSinä nyt et selkeästi tiedä kannattajakulttuurista yhtään mitään. Kannattaisi käydä joskus muuallakin kun Sastamalassa. Saattaisi silmät aueta vähän enemmän.
Mä lyön vaikka mitä vetoa niin sinä et omista ainuttakaan sähkö/katuvalotolppaa, yleistä roskista jne. Ja jos töiden puolesta niitä siivoat niin silloinhan se on sun tehtäväkin. Ainakin on työllistävä vaikutus. On sullakin saatana ongelmat. Ja veikkaan myös että omistan/olen omistanut hiukan enemmän kuin sinä tulet koskaan omistamaan.Ja sun kannattais ehkä joskus omistaa jotain niin tietäsit kuinka paljon se vituttaa kun toiset sotkee sun omaisuutta. Tai töitten puolesta siivota noita sotkuja. Joka vitun aamu
Ja sun kannattais ehkä joskus omistaa jotain niin tietäsit kuinka paljon se vituttaa kun toiset sotkee sun omaisuutta. Tai töitten puolesta siivota noita sotkuja. Joka vitun aamu
Millä tavalla Ilveksen kannattaminen ja ilvesläisen ilosanoman tarrojen muodossa levittäminen ovat toisensa poissulkevia ilmiöitä?Mää oon luullu et tää yhteisö kannattaa ILVESTÄ. Mut tuntuukin tärkeinpänä asiana olevan et saa sotkea ja tuhota.
Ja se ei ole OK kun muut tekee omalla tavallaan?Mää oon luullu et tää yhteisö kannattaa ILVESTÄ. Mut tuntuukin tärkeinpänä asiana olevan et saa sotkea ja tuhota. Ja vittuilla niille jotka ei sitä ymmärrä. 60 luvulta lähtien Ilvestä kannattanut ja nyt tuntuu olevan väärässä seurassa. No onneks voin tehdä asiat omalla tavallani ja siivota omaani ja yhteiskunnan omaisuutta .
Niin. Siihenhän tää yhteiskunta on mennyt. Muitten omaisuudella ei ole mitään väliä. Oikeuksia on pirusti muttei yhtään velvollisuutta. Jätän tän vain tähänJa se ei ole OK kun muut tekee omalla tavallaan?
Kaupungin tolpat kustannetaan myös minun verorahoistani. Aikaisemmin totesit, että saan tehdä omaisuudellani mitä haluan. Tolpat ovat osittain minun omaisuuttani ja kyllä niihin muidenkin tarrat mahtuvat.Niin. Siihenhän tää yhteiskunta on mennyt. Muitten omaisuudella ei ole mitään väliä. Oikeuksia on pirusti muttei yhtään velvollisuutta. Jätän tän vain tähän