Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Mouhojen fanit pääsivät kerrankin lehteen?
Tässäkin pieni ristiriita. Ovat kuulemma parempia kannattajia ja pelkäävät kulkea hassut hatut päässä, jos vaikka Ilves-kannattaja näkee ja käy päälle.

Eikä heidän porukassa mitään ylilyöntejä ole. Siksi olemme kateellisia kaikki heille, kun he osaavat kannattaa yksinkertaisesti paremmin. Epävireisesti ja eri tahtiin.

1000050771.jpg

Millonhan ne keksii syyttää et Ilvesläiset ne oli valepuvuissa :)

BINGO, täällä näin, mulla oli tää lapulla!

Tosin jos vakavasti puhutaan, niin tuskin ne tapparalaisia olivat. Luulisin, että joko Jukurit-kannattajat tappelivat keskenään tai sitten, kun turvallisuuspäällikkö puhuu lehtijutussa, että kaupunkien välinen hippa hallin ravintolassa, niin ehkä ilvesläisiä oli lähtenyt Mikkeliin tappelemaan Jukurit-Tappara-peliin.

Kävin vilkaisemassa, mitä Tapparan palstalla kirjoitellaan tuosta tappelusta.

Mutta kappas!

1763849495138.png

Tämäkin siis tänään. Olikos nyt kolmas raportoitu huorahuutelu siitä leiristä lyhyen ajan sisään?

Tähän vaadittaisiin nyt lausuttua tai kirjallista kannanottoa ainakin seuraavilta henkilöiltä:

- Teemu Selänne
- Antti "Antti Vihtori" Mäkinen
- Late Johansson
- Juha Mieto
- Bablo
- Päivi Räsänen
- Sota-Otto Rauhala

Damage controllit :D no mutta ei porkkanamaalla tämmöistä.. perkelleemmh osasto!!

Nää on kyllä parhaat "damage controlit" ikinä. Tampereellakin Tapparan peleissä pyörii ilv... muitakin kuin tapparalaisia, joten kai niitä ilv... muitakin kuin tapparalaisia pyörii myös Mikkelissä Tapparan pelissä!

Nää on kyllä parhaat "damage controlit" ikinä. Tampereellakin Tapparan peleissä pyörii ilv... muitakin kuin tapparalaisia, joten kai niitä ilv... muitakin kuin tapparalaisia pyörii myös Mikkelissä Tapparan pelissä!

Kai tuolla yritetään viitata siihen, kun väitetysti paikallispelin yhteydessä oli hakalaisia ja kaartilaisia messissä mukana.

Kai tuolla yritetään viitata siihen, kun väitetysti paikallispelin yhteydessä oli hakalaisia ja kaartilaisia messissä mukana.

No niin kai, mutta aivan sama mihin viittaa, niin kohtalaisen huvittavaa. Siellä oli Jukurit-Tappara-peli ja mediatiedot kertovat eri joukkueiden kannattajien välisestä tappelusta.

Asiallahan ei mulle suurta merkitystä ole. Nahinoita tulee ja menee, mutta naureskellaan tässä vain osalle teikäläisten foorumistien reaktioista näihin. Aina sama juttu.

No niin kai, mutta aivan sama mihin viittaa, niin kohtalaisen huvittavaa. Siellä oli Jukurit-Tappara-peli ja mediatiedot kertovat eri joukkueiden kannattajien välisestä tappelusta.

Asiallahan ei mulle suurta merkitystä ole. Nahinoita tulee ja menee, mutta naureskellaan tässä vain osalle teikäläisten foorumistien reaktioista näihin. Aina sama juttu.

Samaa mieltä. Itse olen aiemminkin sanonut, että sellainen tekopyhyys on hieman huvittavaa. Kyllä lieveilmiöitä mahtuu ihan joka porukkaan, ainahan nuoret miehet ovat keskenään pienessä sievässä jostain vääntäneet. Ei toki poista sitä, ettei näitä toivoisi sattuvan.

Jatkoajan mukaan ainaki yks Mouho oli selätetty. Ei siis menny tämäkään ihan kuten IS asiasta kirjotti.

"niin, yllättyneet käsi ylös että mitä tapahtuu kun vieraskannattajien kärkipojat testohöyryissään väen vängällä painelevat erätauolla kotipäätyyn josta ei edes pääse kiertämään hallia ympäri. No nopeasti myös mouhujärveläiset sieltä lähtivät mitä satuin tilannetta näkemään. Yhden räväkän selätyksen näin paikallisten toimesta tehtynä"

Siis jos joku asia tässä maailmassa on varmaa niin se että huomenna kello 12 mennessä mouhojen foorumilla on viesti jossa tosissaan selitetään että Osaston takia tällainen häiriökäyttäytyminen on levinnyt heidänkin kannattajaporukkaan.

Hienoa lähteä marraskuussa Mikkeliin tappelemaan lauantaiehtoona.

Tuli kahvia just nenästä kun luin tän kokonaisuuden. Rehti hörönauru näin sunnuntain alkajaisiks.

Takaisin