jepjep sanoi:Myydäänköhän vielä jossain vanhoja fanipaitoja? Haussa olisi Raipen paita, ja samanlainen millä myös pelannut eli tämän kauden paita Raipen nimellä ei kelpaa.
VP sanoi:Kai on logon käyttöön haettu lupa?
Molempien, mutta ensisijassa Ilveksen. Käsittääkseni tällaisten epävirallisten fanituotteiden myymistä ei katsota Ilveksessä kovin hyvällä.sämpylä sanoi:Iron Maidenin vai Ilveksen ;D
VP sanoi:Molempien, mutta ensisijassa Ilveksen. Käsittääkseni tällaisten epävirallisten fanituotteiden myymistä ei katsota Ilveksessä kovin hyvällä.
Ei kyse ole mistään pilkunnussinnasta tai maineen pilaamisesta, vaan ihan logon laillisista oikeuksista. Voit tietysti koittaa, mitä tapahtuu jos lähdet painattamaan ja myymään vaikkapa torilla omia Ilves-paitojasi.sämpylä sanoi:Jokkut nussii pilkkua jostain pikku Ilveksen logosta. Mitähän Ilves-hockeyn toimet on tehny tolle logolle tai brandille.
Miksi se minua ahdistaisi? En omista tuotemerkkiä saati suunnitelmaa. Käsittääkseni tuo sunfrog toimii siten, että suunnitelman tehneelle maksetaan palkkiota paitatilauksien määrän mukaan.sämpylä sanoi:Siellä on "Report copyright infringment" nappi jos ahdistaa. Tuolta siis saa tilata paitoja omilla painatuksilla ja joku on tuollaisen tyylikkään (?) paidan suunnitellut itselleen.
VP sanoi:Ei kyse ole mistään pilkunnussinnasta tai maineen pilaamisesta, vaan ihan logon laillisista oikeuksista. Voit tietysti koittaa, mitä tapahtuu jos lähdet painatsämpylä sanoi:Jokkut nussii pilkkua jostain pikku Ilveksen logosta. Mitähän Ilves-hockeyn toimet on tehny tolle logolle tai brandille.
tamaan ja myymään vaikkapa torilla omia Ilves-paitojasi.
Miksi se minua ahdistaisi? En omista tuotemerkkiä saati suunnitelmaa.sämpylä sanoi:Siellä on "Report copyright infringment" nappi jos ahdistaa. Tuolta siis saa tilata paitoja omilla painatuksilla ja joku on tuollaisen tyylikkään (?) paidan suunnitellut itselleen.
[/quote
Muija kutoo sukkia ja tekee ne vaikka Ilveksen logolla, jos niistä pyytää rahaan katotaanko sitäki huonolla? Pistä mun sähköpostiin kokos ja osottees niin lähetän sulle sukat, niistä ei tarvi maksaa mitään.
Ei sinun minun hyvällä tai huonolla katsomisesta tarvitse huolissaan olla, mutta entäs jos teetetäänkin ne sukat jossain kiinalaisessa tehtaassa ja otetaan välistä siitä Ilves-logolla varustetusta suunnitelmasta rahaa? Ei edes kosketa niihin sukkiin, vaan lähetetään ne suoraan jenkkilästä 3. osapuolen kautta ihmisille.sämpylä sanoi:Muija kutoo sukkia ja tekee ne vaikka Ilveksen logolla, jos niistä pyytää rahaan katotaanko sitäki huonolla?
Jarno Saarinen sanoi:hmm, vai ei ccm:llä riittänyt rahkeet toimittaa ilves fanipaitaa. kylläpä on heikoissa kantimissa tuo Reebokin toimiala.