Vs: Fanituotteet
Kävin toimistolla pari viikkoa sitten hakemassa ilmaislipun Sport-peliin, siellä oli helvetillinen läjä laatikoita joissa paidat oli. Kysyin niistä ja kerrottiin, että paitamalli oli viime kauden mallia ja että paitojen tilaukset tehdään yli puoli vuotta ennen kauden alkua tilausjonojen ollessa pitkiä. Uuden tilauksen toimitus (Reebokilta) olis sitten venynyt kesään asti. Ilmeisesti siis tästä johtuen kesken kauden tuli ne uudet lauantaipaidat, ihan fiksu ratkaisu tuo ainakin oli että sai edes jotain paitoja myyntiin. Siitä nyt voi tietty kinastella olisko niille 'virheellisille' eli vanhentuneille paidoille jotain järkevää käyttöä löytynyt, mutta vitunko väliä silläkään on. Kyllä tuo koko organisaatio taitaa vaan olla läpeensä kirottu kun jopa tällainen juttu voi mennä perseelleen. Tosin, täytyyhän menetetystä myynnistä jonkinlainen hyvitys saada, mutta olis mielenkiintoista tietää millaisissa summissa liikutaan. Osaako joku heittää arvioo minkä verran paitoja myydään kauden aikana?