Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LuikuriTattinen sanoi:Laskut maksamatta, niin tavaraa ei ole tullut?
Dealer sanoi:LuikuriTattinen sanoi:Laskut maksamatta, niin tavaraa ei ole tullut?
Tämä. Tai sitten ei ole rahoja ostaa tuotteita sisään...
Eiköhän CCM/Reebok asiasta älähtäisi, jollei vika olisikaan siellä päässä - kuten Ilveksen puolelta on vakuuteltu. Huonoa mainostahan tuo on paidan toimittajallekin, jos toimitetaan mitä sattuu ja millon sattuu.parkano79 sanoi:Niinpä. Ja virheellistä paita malliahan ei voi myydä esim. Alennettuun hintaan? Opettelisivat ny valehtelee ees uskottavasti.Jarno Saarinen sanoi:hmm, vai ei ccm:llä riittänyt rahkeet toimittaa ilves fanipaitaa. kylläpä on heikoissa kantimissa tuo Reebokin toimiala.
Peltinen sanoi:Taitaa taas jossain Afrikan maassa olla kohta paljon Ilves-faneja.
Ainakin kaksi vuotta sitten oli rajoitettu erä Playoffs -paitoja myynnissä. Yhden silloin ostin ja kerran vain käyttänyt (134:14 Never Forget). Jos ja kun päästään pudotuspeleihin, niin toivottavasti tulee taas paitaa myyntiin.Nulikka sanoi:Miten olis Ilves Playoffs 2017 t-paita? Jos tästä saataisiinkin pitkä kevät ja hieno tarina, ois paita ehdoton hittituote tai vaikka noutaja tulisikin nopeasti, olis paita tsoukkinakin ihan hyvä...![]()
Tästä olen samaa mieltä ja omistankin sen. Toki sitäkin voisi päivittää hiukan, mutta on toki osuneiden tuotteiden joukossa minun kirjoissani. En ole toki pessyt sitä vielä kertaakaan ja se laatu vielä sen osalta mietityttää.HeGe41 sanoi:Ilveksen pelipaitaa muistuttava huppari on siisti!
Kolibri#16 sanoi:Tästä olen samaa mieltä ja omistankin sen. Toki sitäkin voisi päivittää hiukan, mutta on toki osuneiden tuotteiden joukossa minun kirjoissani. En ole toki pessyt sitä vielä kertaakaan ja se laatu vielä sen osalta mietityttää.HeGe41 sanoi:Ilveksen pelipaitaa muistuttava huppari on siisti!