M22
Luottopelaaja
Mä oon sattuneesta syystä kaivannut toimintoa, mistä voisi hakea tiettyä kokoa. Isoja kokoja on tosi harvassa tuotteessa.Olisi hyvä jos kaupan hakutoiminto antaisi etsiä myös materiaaleja,
Mä oon sattuneesta syystä kaivannut toimintoa, mistä voisi hakea tiettyä kokoa. Isoja kokoja on tosi harvassa tuotteessa.Olisi hyvä jos kaupan hakutoiminto antaisi etsiä myös materiaaleja,
Kerkesihän siinä pari tuntia mennä kun sanoin että ei tämä ole persaukisen hommaakatso liitettä 6374
Tuleekohan siellä uuden pelipaidan myötä uutta takkiakin? Multa loppuu tililtä kohta kate
On kyllä aika upeen retron näköne... Näitä katsellessa toki tarvii muistaa että minä en ole Jeremy Gregoire eikä toi nahkarotsi tule näyttämään mun päällä yhtä seksikkäältä kun hänellä, mutta ainahan sitä saa haaveillakatso liitettä 6374
Tuleekohan siellä uuden pelipaidan myötä uutta takkiakin? Multa loppuu tililtä kohta kate
Ei näy olevan nahkaa, niin hankintaan vain!On kyllä aika upeen retron näköne... Näitä katsellessa toki tarvii muistaa että minä en ole Jeremy Gregoire eikä toi nahkarotsi tule näyttämään mun päällä yhtä seksikkäältä kun hänellä, mutta ainahan sitä saa haaveilla
Makuasioita, mutta hyi v*ttu mikä paita.
Nää on muuten aivan älyttömän hienot.Ei täällä ole mitään nähtävää!! (Saatoin tulla hitusen housuuni )
Ei kyllä miesten sneakereiks ole myöskään mitenkään älyttömän hintaset. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu, näin niinku laadusta puhuttaessaNää on muuten aivan älyttömän hienot.
Löysin just sattumalta 90€ ylimääräistä.
Sama.Nää on muuten aivan älyttömän hienot.
Löysin just sattumalta 90€ ylimääräistä.
Niin halpa ja hyvä harvemmin kohtaa.Ei kyllä miesten sneakereiks ole myöskään mitenkään älyttömän hintaset. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu, näin niinku laadusta puhuttaessa
Kai noi ihan laadukkaat on. Käsittääkseni Hummel onkin alun perin (käsipallo-)kenkävalmistaja.Ei kyllä miesten sneakereiks ole myöskään mitenkään älyttömän hintaset. En sitten tiedä onko se hyvä vai huono juttu, näin niinku laadusta puhuttaessa
Niin halpa ja hyvä harvemmin kohtaa.
No, toivottavasti on hyvät... Multakin meinaan kummallisesti hävis juuri 90€ pankkitililtä.Kai noi ihan laadukkaat on. Käsittääkseni Hummel onkin alun perin (käsipallo-)kenkävalmistaja.