Toi koko hummelin setti pakko-ostos sekä toi takki, eishaakeli kukaan ei saa multa joululahjoja tänä vuonna
Mulla ainakin sen verran paketteja keltavihreitä tuotteita, että lapsen yksi paketti jää kevään synttäreille odottamaan.Kyllä taitaa monesta joulupaketista paljastua Ilves-tuotteita. Oli sen verran kuhinaa taas eilen kaupalla, vaikka yleisöä pelissä oli vähänlaisesti. Itsekkin tuin seuraa lähes satasella
Ei perse kyllä kestä enää toista painaa sokkona sisään. Tarttis päästä kokeilemaan, muttei anoppi ole vieläkään kutsunu kylään (odottanu jo +20v)...@Miika Lundin , joko oot tilannut?
Mä käyn huomenna laittamassa tilauksen sisään.
Nimittäin, alla vastaus kysymykseeni, kun kaupassa näytti, että baseball takkia olisi 4 XL, mutta kokotaulukossa sitä ei ollut.
Kiitos viestistäsi. Tuo 4XL-takki on tilattavissa, siitä vain ei ole saatu mittoja kokotaulukkoa varten.
Parhain terveisin,
Neea /
Riittää!Onko noi baseball takit paljonki pienempiä kokoon nähden. Riittääkö jos ottaa XL kun muuten suurin osa vaatteista on L
Mun kokemuksen mukaan riittää hyvin noin, pojalle ostin vuosi sitten, käyttää normaalisti XL, olisi just ja just menny, mutta XXL oli paree. Ja siellä verkkosivuilla on "size quide", mistä näät suoraan koot senteissä.Onko noi baseball takit paljonki pienempiä kokoon nähden. Riittääkö jos ottaa XL kun muuten suurin osa vaatteista on L
Jaa eikö se ollutkaan vitsi?Tulossa jäätävän hieno ILVES BOSS CHAIN myyntiin tammikuussa.
Nyt on sellasta Made in Finland -laatua, minkä perään kuuluttanut jo vuosia. Kun ostaa uutta kerta 10 vuoteen, hinta ei ole issue.
katso liitettä 6789
Ei Bull Mentulallakaan päätä palellu toi pipa päässäNyt on sellasta Made in Finland -laatua, minkä perään kuuluttanut jo vuosia. Kun ostaa uutta kerta 10 vuoteen, hinta ei ole issue.
katso liitettä 6789