Juu sama itelle tulossa, tuntuu vaan et on aina kestäny kauheen kauan. Kausarihattukin lupailtiin kauden alun kynnykselle ja oltiin lähempänä joulua, kun sai noutaa..Ainakin itse puhun tästä normaalisti 299 euroa maksavasta replica pelipaidasta. En tuosta 50 euroa halvemmasta pelipaidasta perusmainoksilla joissa on huomattavasti lyhyempi tuo toimitusaika.
Saitko vastausta sähköpostiin?Minulle on tulossa vihreä replica paita. Laitoin juuri kyselyä sähköpostilla, että mikä mahtaa olla tilanne. On kuitenkin jo 9. viikko menossa odottelua.
En vieläSaitko vastausta sähköpostiin?
Missä meidän Ilves365 tuotteet?Futis- ja kiekkopuolen tuotevalikoiman yhtenäistäminen voisi olla hyvä kehityssuunta ajatelleen 365 lanseerausta.
Toki pelipaidat ja tiettyjen tuotevalmistajien tuotteet väkisin yhdistyy toiseen puoleen, mutta muuten ei tarvisi erottua, että kumman lajin tuotteista kyse.
Soittaessakin Ilves-Kaupalle puhelut menevät aina vastaajaan ja Instagramissakaan en ole saanut vastauksia vaikka viesti on kyllä nähty.En vielä
Minä juuri mietin, että pitää varmaan ottaa old-school metodit käyttöön ja soittaa. Onneksi maksoin tuon paitani luottokortilla. Aina voi ilmoittaa Mastercard:ille, että en ole saanut tuotetta.Soittaessakin Ilves-Kaupalle puhelut menevät aina vastaajaan ja Instagramissakaan en ole saanut vastauksia vaikka viesti on kyllä nähty.
Mitä siellä Kaupalla oikein tapahtuu? Mietinpähän vain.
En tiedä miks, mut sieltä usein aamuisin vastataan tosi huonosti. Sitten joskus iltapäivällä saa jo yleensä puhelut läpi.Minä juuri mietin, että pitää varmaan ottaa old-school metodit käyttöön ja soittaa. Onneksi maksoin tuon paitani luottokortilla. Aina voi ilmoittaa Mastercard:ille, että en ole saanut tuotetta.
Minä sain kanssa saman vastauksen. Onneksi on kuitenkin elämää maajoukkuetauon jälkeenkin.Itse sain tälläisen vastauksen sähköpostiin:
”Pelipaitasi on lähtenyt valmistajalta viime perjantaina, joten se saapuu meille tämän viikon aikana tai ensi viikon alussa. Lähetämme sen sinulle sitten pikimmiten. Pahoittelut pidentyneestä toimitusajasta ja kiitokset kärsivällisyydestäsi!”
Eli saa sitten maajoukkuetauolla istua kotona pelipaita päällä
Jep, mutta harmittavasti se tauko silti tulee heti kun paidan saa.Minä sain kanssa saman vastauksen. Onneksi on kuitenkin elämää maajoukkuetauon jälkeenkin.