Kannattajatuotteet

Miika Lundin

Luottopelaaja
Silloin kehutaan, kun on aihe = jumalauta PITKÄT HIHAT :) Tällainen 205cm sylivälin kaveri löysi taas kerta 15v hyvän Ipa-kollarin.

Ei kuoriutunut miehestä callemaista sex machinea, mutta hyvä kollari vaikka taskunreunan hötinässä ja tötinässä jo rikoinkin...niitä saa korjattua, mutta hihoille mittaa ei

Liitteet

• 20241205_115129.jpg
    20241205_115129.jpg
    1,8 MB · kertaa luettu: 220

naurista raakana

Rivipelaaja
Lisänä valikoimaan voisi hyvä saada retro-fanipelipaitoja eri vuosikymmenilta.
Nämä olisi kyllä kova juttu. Mulla oli joskus lapsena fanipaita ysäri-ympyrälogolla, mutta se tuli jossain vaiheessa myytyä kun kasvoin siitä ulos. Olen viime vuodet haaveillut, että saisi samantapaisen hankittua uudelleen. Nimenomaan tuolla logolla, joka on itselleni se ensimmäinen Ilves-logo, jonka olen oppinut tuntemaan.

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Joku oli listannut jonnekkin edellisten game worn paitojen huutokaupan loppuhinnat nyt en löydä mistään edes haulla. Muistaako joku missä se listaus oli?

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja

Severi

Vakiokokoonpanossa
Te jotka tilasitte Black Friday -tarjouksena replica pelipaidat. Oletteko niitä vielä saaneet? Tässä tulee 7 viikkoa jo täyteen eikä mitään vieläkään ole kuulunut.

Blackhawk

Luottopelaaja
Kevääksi ja kesäksi saisi tulla tämän tyyppisiä. Olen joskus näitä toivonut itse Ahmavuolta silloin kun vielä oli töissä, mutta toistaiseksi laihoin tuloksin.

Liitteet

• IMG_7808.jpeg
    IMG_7808.jpeg
    947,9 KB · kertaa luettu: 121

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Te jotka tilasitte Black Friday -tarjouksena replica pelipaidat. Oletteko niitä vielä saaneet? Tässä tulee 7 viikkoa jo täyteen eikä mitään vieläkään ole kuulunut.
Tänne tuli jo ennen joulua valkoinen perusmainoksilla.

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Ei ole vielä näkynyt, mutta toimitusajaksi luvattiin 6-8 viikkoa, joten en ole ehtinyt huolestua

dr Origo

Luottopelaaja