Vitlööke
Rivipelaaja
Nyt on tyyliä
Veljekset ku ilvekset < 3
Nyt on tyyliä
Nyt on tyyliä
Nämä olisi kyllä kova juttu. Mulla oli joskus lapsena fanipaita ysäri-ympyrälogolla, mutta se tuli jossain vaiheessa myytyä kun kasvoin siitä ulos. Olen viime vuodet haaveillut, että saisi samantapaisen hankittua uudelleen. Nimenomaan tuolla logolla, joka on itselleni se ensimmäinen Ilves-logo, jonka olen oppinut tuntemaan.Lisänä valikoimaan voisi hyvä saada retro-fanipelipaitoja eri vuosikymmenilta.
Joku oli listannut jonnekkin edellisten game worn paitojen huutokaupan loppuhinnat nyt en löydä mistään edes haulla. Muistaako joku missä se listaus oli?
#73 1599€ , auts. No eipä näistä voi ikinä tietää..Mä olen ainakin listannut nämä, muista ei muistikuvia.
2021-22 90-vuotisjuhlapaidat - Kannattajatuotteet
90s-paidat Kannattajatuotteet
Hakametsän viimeiset valkoiset keväältä -21 Kannattajatuotteet
2022 kevään playoff-paidat Ilveksen peliasut
Ilveksen peliasut Johonkin tuonne ketjuun olen pistänyt parin viime huutokaupan hinnat.Joku oli listannut jonnekkin edellisten game worn paitojen huutokaupan loppuhinnat nyt en löydä mistään edes haulla. Muistaako joku missä se listaus oli?
Etsin sieltäkin manuaalisti, mutta oli vilahtanut ohi. Kiitoksia sieltähän se löytyi.Ilveksen peliasut Johonkin tuonne ketjuun olen pistänyt parin viime huutokaupan hinnat.