Kannattajatuotteet

Miika Lundin

Luottopelaaja
Silloin kehutaan, kun on aihe = jumalauta PITKÄT HIHAT :) Tällainen 205cm sylivälin kaveri löysi taas kerta 15v hyvän Ipa-kollarin.

Ei kuoriutunut miehestä callemaista sex machinea, mutta hyvä kollari vaikka taskunreunan hötinässä ja tötinässä jo rikoinkin...niitä saa korjattua, mutta hihoille mittaa ei

Liitteet

• 20241205_115129.jpg
    20241205_115129.jpg
    1,8 MB · kertaa luettu: 235

naurista raakana

Rivipelaaja
Lisänä valikoimaan voisi hyvä saada retro-fanipelipaitoja eri vuosikymmenilta.
Nämä olisi kyllä kova juttu. Mulla oli joskus lapsena fanipaita ysäri-ympyrälogolla, mutta se tuli jossain vaiheessa myytyä kun kasvoin siitä ulos. Olen viime vuodet haaveillut, että saisi samantapaisen hankittua uudelleen. Nimenomaan tuolla logolla, joka on itselleni se ensimmäinen Ilves-logo, jonka olen oppinut tuntemaan.

Seteri

Luottopelaaja
Joku oli listannut jonnekkin edellisten game worn paitojen huutokaupan loppuhinnat nyt en löydä mistään edes haulla. Muistaako joku missä se listaus oli?

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja

Severi

Vakiokokoonpanossa
Te jotka tilasitte Black Friday -tarjouksena replica pelipaidat. Oletteko niitä vielä saaneet? Tässä tulee 7 viikkoa jo täyteen eikä mitään vieläkään ole kuulunut.

Blackhawk

Luottopelaaja
Kevääksi ja kesäksi saisi tulla tämän tyyppisiä. Olen joskus näitä toivonut itse Ahmavuolta silloin kun vielä oli töissä, mutta toistaiseksi laihoin tuloksin.

Liitteet

• IMG_7808.jpeg
    IMG_7808.jpeg
    947,9 KB · kertaa luettu: 141

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Te jotka tilasitte Black Friday -tarjouksena replica pelipaidat. Oletteko niitä vielä saaneet? Tässä tulee 7 viikkoa jo täyteen eikä mitään vieläkään ole kuulunut.
Ei ole vielä näkynyt, mutta toimitusajaksi luvattiin 6-8 viikkoa, joten en ole ehtinyt huolestua

dr Origo

Luottopelaaja

Severi

Vakiokokoonpanossa
Joko oot saanut? Itellä paitatilaus edelleen käsittelyssä.
En ole saanut vieläkään, alkaa jo vähän turhauttamaan.

Kävin viime viikon TPS-ottelun aikana kyselemässä Ilves-Kaupalta että kuinka kauan tässä saa vielä odotella. Sanoivat että ensi viikolla saisimme nämä paidat. Hiljaista on edelleenkin ollut. Todella toivon että tuohon Kiekko-Espoo -otteluun mennessä nyt saisi sen kun tässä sen jälkeen alkaa maaottelutauko.

Severi

Vakiokokoonpanossa
Sain 20.12. oman alepaitani. Yli kuukauden ero kuulostaa aika isolta kyllä. :/
Ainakin itse puhun tästä normaalisti 299 euroa maksavasta replica pelipaidasta. En tuosta 50 euroa halvemmasta pelipaidasta perusmainoksilla joissa on huomattavasti lyhyempi tuo toimitusaika.