Sehän jää nyt ikuisiksi ajoiksi näkemättä, olisiko nyt jo entinen valmennustiimi saanut reivattua kurssin, jos seurajohto olisi asettunut jämäkästi sen taakse.
Jussi Tapolan ensimmäisellä kaudella pelaajat yrittivät järjestää valmentajalle potkut, mutta Leinonen teki selväksi, että Tapola pysyy mutta joku muu saattaa lähteä. Keväällä porkkana juhli mestaruutta.
Sehän jää nyt ikuisiksi ajoiksi näkemättä, olisiko nyt jo entinen valmennustiimi saanut reivattua kurssin, jos seurajohto olisi asettunut jämäkästi sen taakse.
Jussi Tapolan ensimmäisellä kaudella pelaajat yrittivät järjestää valmentajalle potkut, mutta Leinonen teki selväksi, että Tapola pysyy mutta joku muu saattaa lähteä. Keväällä porkkana juhli mestaruutta.
Voisitko @Brooks kopioida tänne jutun?Aamulehdessä Kolppanen antaa selkeästi ymmärtää, että päivittäinen työnteko harjoituksissa ei ole ollut riittävällä tasolla.
Taisimme sittenkin olla oikeassa, Sihvonen ja minä.
Ai että, upeeta! Mun kaks lempparia.Aamulehdessä Kolppanen antaa selkeästi ymmärtää, että päivittäinen työnteko harjoituksissa ei ole ollut riittävällä tasolla.
Aamulehdessä Kolppanen antaa selkeästi ymmärtää, että päivittäinen työnteko harjoituksissa ei ole ollut riittävällä tasolla.
Vanha viisaus,että niin pelaat kuin harjoittelet.Aamulehdessä Kolppanen antaa selkeästi ymmärtää, että päivittäinen työnteko harjoituksissa ei ole ollut riittävällä tasolla.
Sun iholle Kivi tainnut päästä yhtä paljo mitä joidenkin porkkana fanien erään hävityn finaalin jälkeen. Musta Kivi on edelleen huippuvalmentaja, nyt vain Ilveksen kohdalla aika ikkuna oli väärä.Ja loppujen lopuksi jos ipa ei ala heti tekemään nousua täällä kirotaan kiven potkuja ja samaten jos kurssi kääntyy nousuun epäilen vahvasti että kunnia on kiven joka oli luonut ”pohjan” nousulle.
Mielestäni johdon ja kolppasen haastatteluista paistaa selvästi tyytymättömyys Kiven toimintaan.
Saapas näkee kuka tämän huippukoutsin kerkiää nappaan.Sun iholle Kivi tainnut päästä yhtä paljo mitä joidenkin porkkana fanien erään hävityn finaalin jälkeen. Musta Kivi on edelleen huippuvalmentaja, nyt vain Ilveksen kohdalla aika ikkuna oli väärä.
Koko jutun kopiointi on sääntöjen mukaan kielletty, mutta tässä avainkohtia Aamulehden Kolppas-jutusta.
Kesällä pelaajat tekivät kovia tuloksia testeissä, mutta sittemmin ote on herpaantunut.
Koppanen ei tarkoita, että joukkue olisi tyytyväinen tappioihin, vaan sitä, että "emme ole tehneet riittävän paljon töitä päivittäin ... Kaikki kuitenkin lähtee siitä, mitä tapahtuu täällä harjoituksissa. Ehkä olemme laiminlyöneet perustukipilareita, joista hyvä peli rakentuu."
Koskela selittää Aamulehdessä: "Kivi ei pelannut vaihtaakaan eikä koonnut joukkuetta, mutta päävalmentaja kantoi vastuun joukkueen pelaamisesta."
Toivottavasti Ilves nyt oppi tästä casesta riittävästi, jotta vastaavaa ei enään koskaan tapahdu. Harmi, että homma meni nyt näin.
4. kausi oli valtaisa virheliike, Kivi oli jo kaikkensa antanut eli eväät oli jo syöty. Siksi Ilves -johdolle tuosta jatkosopparista iso miinus. Harva valkku tai kukaan muukaan kuitenkaan itse kieltäytyisi hyväpalkkaisesta hommasta.
Ei oppinut Myrrällehän tehtiin suoraan jatkosoppari ilman mitään optioita. Kovin pitkää aikaa Myrrällä ei ole saada hommaa toimimaan. Toiset 7 peliä ja maksetaan 3 päävalmentajan palkkaa samanaikaisesti. Ja ainakin 2 vielä ensi vuodeltakin. Pahimmassa tapauksessa siis. Toivotaan, että Myrrä onnistuu!