Katutaide

Keneltä niitä pyydetään, ja saako myös Tammelasta? Itse kun käyn pääasiassa vain futista katsomassa
Kyselet vain pelottavilta mustapaidoilta, niin kyllä jollain varmasti on. Ja tottakai Tammelastakin saa niitä. Ainakin sai vielä viime kaudella, niin oletettavasti saa myös nyt alkavallakin.
 
Kalevankankaan hautausmaan muurissa.

Ei paha.
1000033409.jpg
 
Ilves-teemaisia tarrojahan voi toki myös suunitella itse. Kuhan niissä mielellään ei ole mitään Niilojen/Osaston logoja tai muita tunnisteita.

Eikä edes mielellään, vaan ei muiden ryhmien logoja. Jos täytyy miettiä että "voinko laittaa logon tuohon" niin nyrkkisääntönä et voi.
 
IMG_7012.jpeg

Nämä eivät mielestäni katutaiteeseen kuulu mutta laitan silti tänne. Tuli vastaan naapurin tarroja, oli pakko repiä kaikki mitä tuli vastaan vaikka hieman kiire jo valmiiksi oli.

Mistäköhän mouhot tilaavat tarransa, lähti kerralla koko tarra irti kun reunasta repäsi. Puolet tarroista oli muovisia. :D

Ei Osaston/Niilojen tarrat tuommoista paskaa ole.
 
Takaisin
Ylös