Jakpot
Luottopelaaja
Tarviiko siellä pitää muita kurissa kuin Palmu niin ollaan pisteensyrjässä kiinni?
No ei todellakaan. Helpot pisteet, kun vähän Palmua pitää kiinni.
Kai tuo oli vitsi?
Tarviiko siellä pitää muita kurissa kuin Palmu niin ollaan pisteensyrjässä kiinni?
Miksi olisi ollut vitsi? Kyllähän tuollaset mestisjoukkueet pitäisi pyöritellä solmuun toinen käsi selän takana.No ei todellakaan. Helpot pisteet, kun vähän Palmua pitää kiinni.
Kai tuo oli vitsi?
Jännää, että tilastot kertoo Ipan ylisuorittaneen. Omaan silmään näyttää siltä, että Ipa alisuorittaa ja pahasti mm. kärkiukkojen osalta, mutta suunta parempaan on ollut lähes koko kauden nousussa. Taitaa nuo tilastot olla räätälöity valtavirran pelitavan mukaisiksi ja tämähän kelpaa näin uhkapelaajan näkövinkkelistä kun Ipalle on ilta toisensa jälkeen tarjolla ylikertoimia.
Niin siis tilastojen valossa on aivan selvää, että Ilves on ylisuorittanut. Erikoistilanteiden prosentit ja maaliodottamat ovat aika selkeästi Ilvestä vastaan, jos verrataan niitä sarjataulukkoon.
Tähän kun lisätään juurikin tämä kärkikavereiden ailahtelevaisuus, niin onhan Ilveksen sarjasijoitus todellinen ihme. Tosin kun 1/3 on jo runkosarjaa takana, niin sattuman mahdollisuuden voi jo sulkea pois. Tällä tarkoittaen sitä, että kyllä siellä aika paljon tehdään myös asioita oikein ja tämän valossa yllä mainitut ongelmat voidaan kääntää posin puolelle.
...
Ilveksestä tulee keväämmällä jälleen entistä enemmän se vanha tuttu yleinen vitsin aihe.
...
Onpa hulvattoman hauskaa.Tästä Joukon ja minun kirjoitusteni valtavasta aliarvostuksesta on helppo ennustaa tuleva:
Myrrän pelillinen prosessi pakotettiin kuolasuufanien ja muiden pelistä ymmärtämättömien johdosta liian nopeaksi. Nyt "Mansen Manchini" joutui hyppäämään pelilillisessä prosesissa muutaman tärkeän väliaiheen yli ja painamaan kaasua pohjaan liian aikaisin. Nyt Ilveksen kauden saavutukseksi jäi jälleen häpeällinen syys/talvi-mestaruus.
Summa summarum: Keväällä Ilves toteuttaa häviämisen ja sulamisen kulttuuriaan jälleen kerran. Häviämisen kyllästämä DNA ottaa vallan, eikä sarjan paras valmentaja, Myrräkään tälle voi mitään edellisestä prosessin pilaamisesta johtuen. Ilveksestä tulee keväämmällä jälleen entistä enemmän se vanha tuttu yleinen vitsin aihe.
Olen ennustanut nyt tulevan, syylliset tulevaan tapahtumaan ovat ylimieliset ja vähäjärkiset kannattajat, jotka halusivat kaiken mulle heti nyt, ilman tietoakaan maltista ja pelin ymmärtämisestä.
Kyllähän tässä on vahva tango delirium menossa, parit loiventavat ja kohti uutta kukoistusta!Tästä Joukon ja minun kirjoitusteni valtavasta aliarvostuksesta on helppo ennustaa tuleva:
Myrrän pelillinen prosessi pakotettiin kuolasuufanien ja muiden pelistä ymmärtämättömien johdosta liian nopeaksi. Nyt "Mansen Manchini" joutui hyppäämään pelilillisessä prosesissa muutaman tärkeän väliaiheen yli ja painamaan kaasua pohjaan liian aikaisin. Nyt Ilveksen kauden saavutukseksi jäi jälleen häpeällinen syys/talvi-mestaruus.
Summa summarum: Keväällä Ilves toteuttaa häviämisen ja sulamisen kulttuuriaan jälleen kerran. Häviämisen kyllästämä DNA ottaa vallan, eikä sarjan paras valmentaja, Myrräkään tälle voi mitään edellisestä prosessin pilaamisesta johtuen. Ilveksestä tulee keväämmällä jälleen entistä enemmän se vanha tuttu yleinen vitsin aihe.
Olen ennustanut nyt tulevan, syylliset tulevaan tapahtumaan ovat ylimieliset ja vähäjärkiset kannattajat, jotka halusivat kaiken mulle heti nyt, ilman tietoakaan maltista ja pelin ymmärtämisestä.
Milläköhän tavalla tämä syksy sen todistaa? Itse olit alkukaudesta myös sitä mieltä, että tällä rosterilla ei voi pärjätä, eikä valmennuksella ole mitään osaa peliesityksiin. Nyt kun kulkee niin näin kuitenkin on?
Viime jouluun, eli puolitoista kautta, myrrä koutsasi ilvestä noin 2p/ ott tahtia mikä on hemmetin hyvin.
Nyt syksy näyttää samalta, mennään yllätys jälleen parin pinnan tahtia siitäkin huolimatta että kärkihankinnat ovat epäonnistuneet enemmän tai vähemmän, langhamer sivussa. Lisäksi kokoonpano on yhä vajaa ainakin omasta mielestä. Enkä tällähetkellä pidä sitä rosteriltaan top5 joukkueena.
Alkukautta ajatellen luulisi kaikilla olevan ymmärrystä että iso vaihtuvuus, roolit ja pelitavan iskostaminen/hiominen vie aikaa. Eikös tapu ja ifk myös nouse ylöspäin pikkuhiljaa?
Keväällä myrrälle lyötiin ”uusi” keskinkertainen joukkue 3kk ennen pleijareita. Siinä selitys keväälle.
Myrrä valmentanut ilveksessä pitkälti toistakymmentä vuotta.
Itse en ymmärrä pätkääkään tätä myrrän aliarvostamista.
Jokaisella tietysti saa olla mielipiteensä ja näkemyksensä.
Itse en ala enempää avaamaan mutta olen helvetin tyytyväinen että juuri myrrä on meidän päävalmentaja.
Muuten paljon hyvää, mutta ketkä ne enemmän ja vähemmän epäonnistuneet kärkihankinnat on? Kontiolalta odotetaan enemmän, mutta että epäonnistunut hänkään. Taitaa kuitenkin olla joukkueen sisäisen pörssin ykkönen edelleen. Lancaster ei ainakaan ole epäonnistunut, enkä Baluakaan sellaiseksi laske. Baptiste pelannut hyvin, tuossa varmaan ne kärkihankinnat onkin?