Itse olen tästä eri mieltä. Pudotuspeleissä pelataan erittäin paljon back to back pelejä ja ykköskassarin tulee kestää kuormaa. Hyvä tähän on hakea kokemuksia jo runkosarjassa. Sitäpaitsi, nämä maalivahdit ovat kovakuntoisia ammattiurheilijoita. Kyllä heidän pitää pystyä pelaamaan peräkkäisinä päivinä ilman, että suorituskyky romahtaa dramaattisesti.Todennäköisesti Langhamer torjuu tänään Lukkoa vastaan ja huomenna naapuria vastaan. Tämä, jos mikä on virheratkaisu maalivahtien peluutuksessa, sillä tolppien väliin pitää laittaa peräkkäisissä peleissä levännyt maalivahti.
Itse olen tästä eri mieltä. Pudotuspeleissä pelataan erittäin paljon back to back pelejä ja ykköskassarin tulee kestää kuormaa. Hyvä tähän on hakea kokemuksia jo runkosarjassa. Sitäpaitsi, nämä maalivahdit ovat kovakuntoisia ammattiurheilijoita. Kyllä heidän pitää pystyä pelaamaan peräkkäisinä päivinä ilman, että suorituskyky romahtaa dramaattisesti.
Itse olen tästä eri mieltä. Pudotuspeleissä pelataan erittäin paljon back to back pelejä ja ykköskassarin tulee kestää kuormaa. Hyvä tähän on hakea kokemuksia jo runkosarjassa. Sitäpaitsi, nämä maalivahdit ovat kovakuntoisia ammattiurheilijoita. Kyllä heidän pitää pystyä pelaamaan peräkkäisinä päivinä ilman, että suorituskyky romahtaa dramaattisesti.
Tämä pitää paikkansa syksyn pimeinä iltoina. Silloin itsekin välttäisin tuplabuukkauksia. Keväällä ja varsinkin pudotuspeleissä näkisin, että homma muuttuu. Aika harvassa kuitenkin ne joukkueet jotka päätyyn asti ovat vuorotteluilla menneet.No kyllä nykykiakossa sen takia haetaan maalivahti tandemeja, jotta peräkkäisten päivien pelejä voidaan välttää. Tää on ihan perusjuttuja, että vireystilan ja ennen kaikkea loukkaantumisriskin takia ei peräkäisinä päivinä ole ideaalia peluttaa samaa kaveria JOS on kunnon tandemi. Meillä nyt ehkä ei välttämättä ole, eli voiko Zerenkoa pleijareissa laittaa tolppien väliin, mutta ideaalitilanteessa näin olisi.
Näkisin erittäin mielelläni noi kolme ensimmäistä juurikin noin!Suomi - Mänty - Haapala
Oden - Konna - Anttila
Mieho - Sebök - Baptiste
Olisi kyllä hölmöä pistää 3 rightia samaan ketjuun, kun on kerrankin mahdollista saada jokaisen ketjun laitoihin oikeat kätisyydetLukko pelin kokoonpanojen perusteella valmennus ajamassa Haapalaa sisään Suomen vierelle ja Oden taas tuomaan nopeutta Anttilan ketjuun? Oisko huomenna jotain tällaista? Sebök saattaa kyllä huomenna huilata tuplapelin takia ja Konnan pelikielto vielä kysymysmerkki.
Suomi - Mänty - Haapala
Oden - Konna - Anttila
Mieho - Sebök - Baptiste
Nalli - Ikonen - Nikolishin / Beck / Ikonen
Vaihdat Anttilan ja Beckin paikkoja niin ollaan lähellä.Nikolishin-Sebok-Baptiste
Haapala-Konna-Beck
Kapun kenttä
Nalli-Mieho-Anttila
Näkisin erittäin mielelläni noi kolme ensimmäistä juurikin noin!
Nelosen rakentaisin sitten:
Beck - Ikonen - Nikolishin
Joona ja Päkkilä hetkeksi poppareille/rotaatioon.
Niin onhan se vähän kummallista (Jos unohdetaan nimet selässä), että vuoden pelaamatta ollut pelaaja laitetaan heti Suomen laitaan ja Sebök sentteriksi.
Mutta Nikolishinille lyödään 3 pelin tuuraaja Erikson jumbo ässistä ja 2 divarista Iso-mustajärvi. Saihan tuo jopa yhden erän Suomen kentässä viilettää ja sekin keskellä.
Kontiolan kenttä ei ole toiminut kenenkään kanssa ja siihen ei väkisinkään ole voitu kokeilla, vaan sementoitu 4 kenttään nallin ja Ikosten kanssa. Yvkin toiminut niin pirun kivasti, että laukojan/pyörittäjän tontilla tainnut saada aikaa muutaman sekunnin ja sitten maskimieheksi ja lopulta pois yv:stä.