Iksan Kalapuikot
Luottopelaaja
Niinhän ne kertoo, mutta kyllä se edelleen ihmetyttää ja en ole enää niin varma siitäkään asiasta.Supilta ei ole kyllä natsoja otettu pois.
Niinhän ne kertoo, mutta kyllä se edelleen ihmetyttää ja en ole enää niin varma siitäkään asiasta.Supilta ei ole kyllä natsoja otettu pois.
Niin Eemeli ihan itse luopui kapteenin roolista mutta on varakapteeni.Paitsi, että on vara.
ilvesc.om
10.8.2023 — Puolustaja Niklas Friman, 29, on valittu Ilveksen kapteeniksi kaudelle 2023–2024
Niin kertoo myös Eemeli itse. Vai laitettiinko Eemeli valehtelemaan?Niinhän ne kertoo, mutta kyllä se edelleen ihmetyttää ja en ole enää niin varma siitäkään asiasta.
Niin Eemeli ihan itse luopui kapteenin roolista mutta on varakapteeni.
Niin Eemeli ihan itse luopui kapteenin roolista mutta on varakapteeni.
Kyllä Eemeli luopui natsoista senkin takia, koska ei pystynyt viimmekaudella pitämään kuria. Se on myös kapteenin tehtävä, että hänen joukkueeessa kukaan ei perseile ja lähde ryypiskelemään.Niinhän ne kertoo, mutta kyllä se edelleen ihmetyttää ja en ole enää niin varma siitäkään asiasta.
Lainasitko tekstin viime syksyltä?Olen helvetin tyytyväinen, että nyt treenataan kunnolla ja ollaan puhki. Kaikki saadaan kyllä keväällä takaisin. Sielä ne tavoitteet on eikä loka-marraskuussa…
Tähän varmaan Kärppä fanitkin uskoi viime kaudella. Ei se ole mikään automaatio että jos syyskaudella kynnät niin keväällä nostelet pokaalia.Kyllä Eemeli luopui natsoista senkin takia, koska ei pystynyt viimmekaudella pitämään kuria. Se on myös kapteenin tehtävä, että hänen joukkueeessa kukaan ei perseile ja lähde ryypiskelemään.
Näen että Eemelille sopii paremmin keskittyä ihan vaan peliin. Friman on persoonanakin kopissa johtaja. Ollut kovissa paikoissa ja voittanut = tietää mitä se vaatii. Pumppaa joukkuetta samaan tyyliin, kuin Kukko-Lasse aikanaan.
Kyllä se Frimankin pääsee vielä näyttämään kyntensä tällä kaudella.
Olen helvetin tyytyväinen, että nyt treenataan kunnolla ja ollaan puhki. Kaikki saadaan kyllä keväällä takaisin. Sielä ne tavoitteet on eikä loka-marraskuussa…
Tuollaiseen ajatukseen ripustautuminen on melkoista toivotaan toivotaan -ajattelua. Kärpät ja HIFK hyviä esimerkkejä viime vuosilta, kuinka nimekäs ja kallis joukkue alisuorittaa käytännössä koko kauden. Toistuvasti.Tähän varmaan Kärppä fanitkin uskoi viime kaudella. Ei se ole mikään automaatio että jos syyskaudella kynnät niin keväällä nostelet pokaalia.
Voi olla ihan totta kaikki mitä sanot, oma asiantuntemukseni ei riitä kiistämään tai kannustamaan.Ei auta nopeat jalat jos pelitavalla tapetaan pelinopeus ja liike.
Mielestäni pelataan täysin sopimatonta pelitapaa.
Kari jalonen sanoi jo aikoja sitten että kotoinen sarja on luisteluliiga.
Supi,iksa, stransky, päkkilä, lancaster, parikka, pelli….Puhutaan että pelaajat alisuorittaa.
Ei ole sattumaa että niin moni suorittaa varjoissa tällä hitaalla ”kontrolli” -pelikirjalla jos pelinopeus ja tempo ovat pelaajan dnassa.
Tilastoissa toistuvat samat huolestuttavat piirteet pelistä toiseen ja vastuksesta riippumatta.
Olen huolissani, ja kehonkielestä päätellen on pendokin.
Ei auta nopeat jalat jos pelitavalla tapetaan pelinopeus ja liike.
Supi,iksa, stransky, päkkilä, lancaster, parikka, pelli….Puhutaan että pelaajat alisuorittaa.
Ei ole sattumaa että niin moni suorittaa varjoissa tällä hitaalla ”kontrolli” -pelikirjalla jos pelinopeus ja tempo ovat pelaajan dnassa.
Tilastoissa toistuvat samat huolestuttavat piirteet pelistä toiseen ja vastuksesta riippumatta.
Katkera?katkeruus Tillua kohtaan
agenda siitä, että oli väärin vaihtaa Myrrä
Katkera?
Kyseenalaistan tämän taidot.
Olen pariin otteeseen sanonut että täysin eri asia sainata hyvä pelaaja kuin koota huippujoukkue.
Tuohon jälkimmäiseen tarvittavaa taitoa en näe tillulla riittävän.
Olen myös tämän kauden joukkueesta samaa mieltä, ei ole kannujoukkue.
Tuo näkyy jälleen roolitus ongelmina eli jatkuvana ketjujen mälväämisenä. Tillun tavaramerkki pehmeys toistuu joka kausi. Aina jää jostakin kulmasta vajaaksi, kolmossena? Mikä santapaperi? Kesken kauden hankinnat lähestulkoon täytettä.
Gregoire, alvarez? En ymmärrä, ja vaikka ymmärtäisin, etkö parempaa löytänyt?
Ei vaan vakuuta.
Tillulla on rahaa koota joukkue, osaamisesta jää nyt kiinni.
Todella olen sitä mieltä, mitä sitten?
Hemmetin monella on agenda pendosta vaikka kuinka peli kyntää, mestaruus automaatio.
Kukaan ei ole vieläkään vastannut missä menty eteenpäin, peli kehittynyt?
Oma mielipide, ollaan otettu steppejä taakse pelillisesti, viihdearvolta, kadotettu perinteinen ilves-identiteetti.
Tähän lisätään että myös tuloksellisesti ollaan huonompia vaikka rosteria ainakin tillun mukaan ”vahvistettu”.
Mielestäni asialliset perustelut.
Nuo jatkuvat agenda höpötykset voi täysin liittää pennasen ihannointiin ainakin siihen asti että ollaan tämän vetämänä ”taululla”, eikä vain mielikuvissa.
Siinä tapauksessa sinun ei kannata tuhlata lipun hintaan ja vaivautua halliin.Tuo sinun viihdearvohöpötyksesi on täysin turhaa, vain pisteet ratkaisevat.
Nooh, ei ole tarkoitus eikä oikein haluaakaan lähteä mihinkään "juupas-eipäs" väittelyyn, mutta kyllä minulle ainakin kirjoittelusi Koskelasta näyttäytyy erittäinkin katkerana, koska se toistaa itseään ja näennäisistä perusteluista huolimatta se on sen tyylistä, että jos menee huonosti, niin se johtuu Tillusta, jos menee hyvin, niin näin käy Tillusta huolimatta.Katkera?
Kyseenalaistan tämän taidot.
Olen pariin otteeseen sanonut että täysin eri asia sainata hyvä pelaaja kuin koota huippujoukkue.
Tuohon jälkimmäiseen tarvittavaa taitoa en näe tillulla riittävän.
Olen myös tämän kauden joukkueesta samaa mieltä, ei ole kannujoukkue.
Tuo näkyy jälleen roolitus ongelmina eli jatkuvana ketjujen mälväämisenä. Tillun tavaramerkki pehmeys toistuu joka kausi. Aina jää jostakin kulmasta vajaaksi, kolmossena? Mikä santapaperi? Kesken kauden hankinnat lähestulkoon täytettä.
Gregoire, alvarez? En ymmärrä, ja vaikka ymmärtäisin, etkö parempaa löytänyt?
Ei vaan vakuuta.
Tillulla on rahaa koota joukkue, osaamisesta jää nyt kiinni.
Todella olen sitä mieltä, mitä sitten?
Hemmetin monella on agenda pendosta vaikka kuinka peli kyntää, mestaruus automaatio.
Kukaan ei ole vieläkään vastannut missä menty eteenpäin, peli kehittynyt?
Oma mielipide, ollaan otettu steppejä taakse pelillisesti, viihdearvolta, kadotettu perinteinen ilves-identiteetti.
Tähän lisätään että myös tuloksellisesti ollaan huonompia vaikka rosteria ainakin tillun mukaan ”vahvistettu”.
Mielestäni asialliset perustelut.
Nuo jatkuvat agenda höpötykset voi täysin liittää pennasen ihannointiin ainakin siihen asti että ollaan tämän vetämänä ”taululla”, eikä vain mielikuvissa.
Olen täysin samaa mieltä mitä tulee pelitapaan. Tuntuu, että ollaan jääty kehityksessä jälkeen, kun muut painavat ohi. Antakaa tämä rosteri Miettiselle, Niemelälle tai Jokiselle. Voin luvata, että peli ei näyttäisi näin aneemiselta ja pelaajat syttyisivät enemmän. Tomi vitun Lämsäkin on muuttanut pelikirjaansa. Miksi Pennanen ei halua muuttaa mitään? Eikö se ole valmentajan tehtävä?Ei auta nopeat jalat jos pelitavalla tapetaan pelinopeus ja liike.