Toppapöksy666
Luottopelaaja
Upea viikko ja vielä upeampi päätös sille!
Hianoo. 9 pinnaa loistava suoritus 4 pelistä.
Nyt huilia.
Hianoo. 9 pinnaa loistava suoritus 4 pelistä.
Nyt huilia.
9/12 eli 3/4 tämän härkäviikon peleistä.
Kaksi ehjää esitystä (Oulu ja Kouvola), sitten hieman heikohko peli Hämeenlinnassa ja henkisesti kova kolmas erä Tampereella.
Tykkäsin siitä ettei Oulussa jalka mitenkään hirveästi painanut omaan silmään. Jaksetiin tehdä hommia ja luistella. Peukut myös siitä että saatiin onnistumisia laajalti myös alempiin ketjuihin (Päkkilä, Bau, Meskanen yms). Könönen pelasi myös hyvän viikonlopun.
Olen myös havainnut silmiinpistävän eron penkissä. Penkkiin on saatu eloa ja meininkiä, ei enään istuta kuin hautajaisissa. Tästä iso peukku!
Hyvä Ilves!
Tämä on saatanan kova suoritus. Erityisesti tänään. Playoffs kausikortin hankinta on saletti.9/12 eli 3/4 tämän härkäviikon peleistä.
Kaksi ehjää esitystä (Oulu ja Kouvola), sitten hieman heikohko peli Hämeenlinnassa ja henkisesti kova kolmas erä Tampereella.
Tykkäsin siitä ettei Oulussa jalka mitenkään hirveästi painanut omaan silmään. Jaksetiin tehdä hommia ja luistella. Peukut myös siitä että saatiin onnistumisia laajalti myös alempiin ketjuihin (Päkkilä, Bau, Meskanen yms). Könönen pelasi myös hyvän viikonlopun.
Olen myös havainnut silmiinpistävän eron penkissä. Penkkiin on saatu eloa ja meininkiä,
Hyvät 4 viimeistä erää härkä viikolle.
Nyt tykkäsin tuosta aktiivisesta peli tavasta mitä on esitetty tosiaan 4 viimeistä erää. Kiitos Ilves.
En nyt taas jaksa lähteä vääntämään... Sen totean ettei ole.ihan samalla pelitavalla tässä on koko viikko lätkitty
Kompromissi sun ja @PUMPPU välille: pelikirja on sama, sen toteutus aivan erillä tasolla ollut viimiset 4 erää?En nyt taas jaksa lähteä vääntämään... Sen totean ettei ole.
Ja edelleen en sille asialle voi mitään jos et sitä huomaa.
Ja jätän asian tähän.
Tämä on omasta mielestä oikea vastaus, jos tässä niitä on edes tarjolla. Samalla pelikirjalla mennään, pieniä nyansseja muokkailtu.Kompromissi sun ja @PUMPPU välille: pelikirja on sama, sen toteutus aivan erillä tasolla ollut viimiset 4 erää?
Uskon omalla tavalla siihen teoriaan mitä olikohan @Rautakorven haamu esittänyt. Treenijumi = fyysisen lisäksi pelitavan sisäänajoa loputtomilla toistoilla ja vaikka sitten häviten. Ja kun se on oikeesti takaraivossa, luomulätkälle tilaa pelitavan ehdoilla. Oltasko nyt siellä kohtaa sitten. Eilen joku henkinen lukko auki erätauolla ja sit nähtiinkin vapautunutta, mut pelitavallisesti tuttua Ilvestä 4 erää.Tämä on omasta mielestä oikea vastaus, jos tässä niitä on edes tarjolla. Samalla pelikirjalla mennään, pieniä nyansseja muokkailtu.
Sitä mä oon tässä mun pähkinäaivoilla koittanut järkeillä ja muillekkin kertoa. Lähinnä jos @Rautakorven haamu ja @Suht hiljainen sanoo että kaikki on jiirissä ja huippu tulossa niin pakkohan se on uskoo. Niillä on joku noin 130 vuoden kokemus tästä hommasta.Uskon omalla tavalla siihen teoriaan mitä olikohan @Rautakorven haamu esittänyt. Treenijumi = fyysisen lisäksi pelitavan sisäänajoa loputtomilla toistoilla ja vaikka sitten häviten. Ja kun se on oikeesti takaraivossa, luomulätkälle tilaa pelitavan ehdoilla. Oltasko nyt siellä kohtaa sitten. Eilen joku henkinen lukko auki erätauolla ja sit nähtiinkin vapautunutta, mut pelitavallisesti tuttua Ilvestä 4 erää.
Samat fiilikset. Pleijareissa ei tarvitse "sirkushuveja" miettiä ollenkaan, joten siellä lähtenee kulkemaan samalla tavalla kuin vieraissa. Tyylistä viis.Jotenkin tuntuu siltä, että playoffseissa ei enää edes kotona ole ongelmia. Pleijareissa vaan nöyrää ja voittavaa kiekkoa kotonakin, kyllä se siitä lähtee.
Ollaan selkeästi oikealla tiellä. Siellä puntti tutisee.Jatkoajan puolella ovat muutamat naapurin trollit aktivoituneet. Pääviesteinä ovat "Lancaster ajettiin ulos koirankopin kautta" ja "Eemeli sukeltaa".