Toutain
Luottopelaaja
Sittenhän se on 3, olettaen että sääleihin ei voida enää pudota.
Ei voida pudota.
Oikea vastaus!
Sittenhän se on 3, olettaen että sääleihin ei voida enää pudota.
Arvoitus:
Jos saisit nyt päättää, kuinka monta kertaa Ilves häviää vielä tällä koko kaudella Tapparalle, niin mitä päättäisit? (Runkosarjakohtaamisia on 1 jäljellä).
Jos joku Tapparan kannattaja sattuu näkemään ja haluaa vastata, niin vaihtaa kysymyksen joukkueet toisinpäin).
Riittää kun voittavat kaksi jäljellä olevista peleistään (pl. Ilves) jatkoilla, niin homma on jo Ilveksen omissa käsissä.Yksi peli pitää Tapparan vielä hävitä niin meillä on kaikki omissa käsissä. Mitä tota loppuohjelmaa (5 peliä) katsoo niin ei tuolta mikään peli pistä kyllä silmään etteikö me sitä voisi hyvin voittaa. Ilveksen historialla päätöspeli Gatoradella on se hankalin.
Maukkainta olis mun mielestä jos hävittäisi neljästi. Yks runkkarissa näistä. Se kauden viimeinen matsi oliskin näin jotain niin maukasta ettei mitään järkee.Arvoitus:
Jos saisit nyt päättää, kuinka monta kertaa Ilves häviää vielä tällä koko kaudella Tapparalle, niin mitä päättäisit? (Runkosarjakohtaamisia on 1 jäljellä).
Jos joku Tapparan kannattaja sattuu näkemään ja haluaa vastata, niin vaihtaa kysymyksen joukkueet toisinpäin).
Sport, Saipa ja Ässät meni just niinkun ajattelin.Pendoliino jatkaa kulkuaan.
Sport 3/3
SaiPa 3/3
Ässät 2/3
JYP 2/3
KalPa 1/3
Tappara 2/3
TPS 3/3
Jypille ei olla taidettu menettää pisteitä vuosiin. Muutenkin poissaoloja siellä ja pakka sekasin. Näillä saatesanoilla siis hävitään.Sport, Saipa ja Ässät meni just niinkun ajattelin.
Sport 3/3
SaiPa 3/3
Ässät 2/3
JYP 2/3
KalPa 1/3
Tappara 2/3
TPS 3/3
Neljä peliä jäjellä ja toistaiseksi ennustukseni on osunut, että saas nähdä miten tässä vielä käyAika helpot oon tohon itselleni laittanut...
Tasonmittaus viikoista meni mulla pisteet oikein![]()
Nokitan 1 pisteellä:Sport, Saipa ja Ässät meni just niinkun ajattelin.
Sport 3/3
SaiPa 3/3
Ässät 2/3
JYP 2/3
KalPa 1/3
Tappara 2/3
TPS 3/3
Neljä peliä jäjellä ja toistaiseksi ennustukseni on osunut, että saas nähdä miten tässä vielä käyAika helpot oon tohon itselleni laittanut...
Tasonmittaus viikoista meni mulla pisteet oikein![]()
Jos tässä pelissä panosta on ja tämän hetkiseltä Tepekseltä ei enempää oteta niin saa koko porukka kävellä kotiin ja ehkä vieraspeleihin playoffeissakin, ainakin puolivälierien ajan.TPS 1/3
Totta. Jotenkin tuo Tepes on ollut todella vittumainen vaan Ilvekselle viime vuosina. Toivottavasti ei olisi panosta Ilveksellä, että tuo runkosarjan 1 heltiäisi tuolla pisteelläkin.Jos tässä pelissä panosta on ja tämän hetkiseltä Tepekseltä ei enempää oteta niin saa koko porukka kävellä kotiin ja ehkä vieraspeleihin playoffeissakin, ainakin puolivälierien ajan.
Totta. Jotenkin tuo Tepes on ollut todella vittumainen vaan Ilvekselle viime vuosina. Toivottavasti ei olisi panosta Ilveksellä, että tuo runkosarjan 1 heltiäisi tuolla pisteelläkin.
Nyt ammut kovilla!Nokitan 1 pisteellä:
JYP 3/3
KalPa 2/3
Tappara 3/3
TPS 1/3