Paatelainen
Luottopelaaja
No niin, kenraaliharjoitus. Joukkueen henkisen kantin iso testi tänään. Mielenkiintoista ja toivottavaa, että sieltä ilmaantuisi sairastuvalta vahvistuksia rosteriin ja hakemaan pelituntumaa tärkeimpiin.
Tuskin riittää kun pelkkiä paikallispelejä on 6kpl. Siihen sitten niiden jälkeiset pelit kovia vastustajia vastaan. Kyllä me varmaan päästään sellaiseen 15 kappaleeseen.Montakohan "ensimmäistä oikeasti tärkeää painepeliä" Ilveksellä tarkalleen on kauden aikana foorumikirjoitusten mukaan? Tänään taitaa olla vähintään viides.
Toki itse en ymmärrä niitä ketkä laskevat paikallispelit johonkin ”koviin painepeleihin”.Tuskin riittää kun pelkkiä paikallispelejä on 6kpl. Siihen sitten niiden jälkeiset pelit kovia vastustajia vastaan. Kyllä me varmaan päästään sellaiseen 15 kappaleeseen.
Juu määhän kirjoitin ton kieliposkella kun aina välillä täältä pääsee lukemaan kuinka joku runkosarjapeli numero 46 HPK:ta vastaan on yht'äkkiä joku "todellinen painepeli" jostain käsittämättömästä syystä X.Toki itse en ymmärrä niitä ketkä laskevat paikallispelit johonkin ”koviin painepeleihin”.
Lantapuntteja on nyt 10 vuotta höykyytetty, eikä niistä peleistä mitään sen suurempaa riemua enää saa. Ei se ainakaan itselle juuri poikkea muista runkosarjan peleistä. Hyvin pieni lisäkipinä.
Veikkaan että pelaajisto ottaa enempi motia tuosta viime viikon KalPa ottelusta kuin mistään muusta, esitys oli hyvä mutta silti tuli tappio. Nyt sitten mahdollisuus kuitata ne velat.Mä en edes usko, että pelaajat ottaa paineita runkosarjan voitosta. Ite uskon, että kannu se niitäkin kiinnostaa ja pleijareissa ne paineet sitten tulee kunnolla ja silloin vasta mitataan paineensietokykyä
Ilveksellä on 32 suoraa 3p voittoa ja Lukolla 31.Osaako joku laskea Veikkauksen kertoimien perusteella yhdistetyn todennäköisyyden sille, että Ilves voittaa ja Lukko menettää vähintään pisteen?
Tämä ja se Kalpan voittomaali mikä olisi pitänyt hylätä, sen myönsi erotuomaritarkkailijakin.Veikkaan että pelaajisto ottaa enempi motia tuosta viime viikon KalPa ottelusta kuin mistään muusta, esitys oli hyvä mutta silti tuli tappio. Nyt sitten mahdollisuus kuitata ne velat.
mitäs kanssa-forumistit ootte mieltä, pitäisikö mun nyt tänne todeta, että enää 60 min tehokasta peliaikaa, ja ollaan runkosarjan voittajia? Vai jättää toteamatta?
Laita toi jäähylle vuorokaudeks tai jotain.