Pistetään ketju lukkoon pelin ajaks, jos ei toimisi taika muissa ketjuissa jos tää yrittää
Ondrej Fucking Kos Vakiokokoonpanossa Viestejä 605 tänään klo 13:57 #2 001 Pistetään ketju lukkoon pelin ajaks, jos ei toimisi taika muissa ketjuissa jos tää yrittää
Cigaro Luottopelaaja Viestejä 2 660 tänään klo 14:18 #2 002 reiska sanoi: katso liitettä 13140 Kaikkien puolesta minä pyydän ja rukoilen. Laajenna klikkaamalla Sun ei tarvitse pyytää ja rukoilla. Natsat riittää käyttämään pakkokeinoja. Nimimerkki bittimurskaimeen vaan, jos nyt tulee tappio.
reiska sanoi: katso liitettä 13140 Kaikkien puolesta minä pyydän ja rukoilen. Laajenna klikkaamalla Sun ei tarvitse pyytää ja rukoilla. Natsat riittää käyttämään pakkokeinoja. Nimimerkki bittimurskaimeen vaan, jos nyt tulee tappio.
Don Corleone Luottopelaaja Viestejä 3 583 tänään klo 15:19 #2 003 tggmn sanoi: mitäs kanssa-forumistit ootte mieltä, pitäisikö mun nyt tänne todeta, että enää 60 min tehokasta peliaikaa, ja ollaan runkosarjan voittajia? Vai jättää toteamatta? Laajenna klikkaamalla Teidetään, kelle myönnetään vuoden antimidas
tggmn sanoi: mitäs kanssa-forumistit ootte mieltä, pitäisikö mun nyt tänne todeta, että enää 60 min tehokasta peliaikaa, ja ollaan runkosarjan voittajia? Vai jättää toteamatta? Laajenna klikkaamalla Teidetään, kelle myönnetään vuoden antimidas