000
Vakiokokoonpanossa
. . .mitäs kanssa-forumistit ootte mieltä, pitäisikö mun nyt tänne todeta, että enää 60 min tehokasta peliaikaa, ja ollaan runkosarjan voittajia? Vai jättää toteamatta?
. . .mitäs kanssa-forumistit ootte mieltä, pitäisikö mun nyt tänne todeta, että enää 60 min tehokasta peliaikaa, ja ollaan runkosarjan voittajia? Vai jättää toteamatta?
Ilves on yks liigan vahvimmista ryhmistä. Tässä kuussa vietiin mm sarjan voittajaa ihan mennen tullen. Tänä keväänä kaikki sarjat on voitettavissa! Kannattajat kannattaa, luovuttajat luovuttaa
Vastaan tänne.Mihin perustat ettei kyse ole fysiikasta, koska fyysisestihän ongelma ilmenee. En usko että kukaan meistä kykenee analysoimaan onko kyse henkisestä vai fyysisestä heikkoudesta suhteessa vastustajaan.
Simulaatio antoi 71%.Ei todellakaan ollut 87%
Eiköhän tuolta ihanat porilaiset pölähdä puolivälierissä syliin.
En jaksa uskoa, että nuo sijojen 5-7 joukkueen sarjansa häviävät.
Kyllä samaa mieltä kanssasi olen. Juuri nyt tappion hetkellä vain ottaa pannuun, ja ei siinä mitään saa ottaakin. En haluaisi myöskään uskoa, että jotkut täältä foorumilta tai kannattajista luovuttaisi tuon mestaruuden suhteen. Itse ainakin uskon mestaruuteen niin kauan kun siihen vain on mahdollisuus.Ilves on yks liigan vahvimmista ryhmistä. Tässä kuussa vietiin mm sarjan voittajaa ihan mennen tullen. Tänä keväänä kaikki sarjat on voitettavissa! Kannattajat kannattaa, luovuttajat luovuttaa
Toimisto jatkaa perseilyä. Olisi nyt malttanut edes huomiseen. Käännetään oikein puukkoa haavassa.katso liitettä 13153
Oli varmaan tähänkin mailiin joku kivempi teksti valmiina. Ens vuonna sit. Mut kiva ku katsojia kävi.
Ässät kelpais hyvin.
Juu, näin on kuviteltu jo monena keväänä.Optimistina oletan, että ollaan treenattu tämä viikko kovaa investoiden mielummin kuntohuippuun playareissa runkosarjan voiton kustannuksella. Ensi viikolla palautellaan ja herkistellään niin, että ollaan parhaassa tikissä puolivälieristä vikaan finaaliin loppuun saakka.
Eipä noilla pronsenteilla ole mitään väliä. Real Madridkin paineli jatkoon, vaikka todennäköisyys sille oli jonkun lähteen mukaan 1%. Aivan sen ja sama joidenkin todennäköisyyksien. Nyt ei vaan voitettu, vaikka olisi pitänyt!Simulaatio antoi 71%.
Ei siinä hätää ollut ennen Lieriön kakkosta. Toki käänsi tuloksen, mutta oli Ilves aivan lapanen koko 3. erän, tuskinpa se lopputulema sen kirkkaampi ois ollut ilman tuota.En nähnyt kalpa peliä, mut tilastoja tiiraillessa nii kaatuko matsi miten pahasti tohon 5 min penaltiin? Tais kalpa 2 iskee siihen
En nähnyt kalpa peliä, mut tilastoja tiiraillessa nii kaatuko matsi miten pahasti tohon 5 min penaltiin? Tais kalpa 2 iskee siihen