Kausiketju 2024-2025 - Hymyllä kohti kannujahtia

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 679
Mä olen ollut oppositiossa ykkösen suhteen. Olisin sinne antanut lepoa jo aiemmin mutta siitä halutaan pitää kiinni kynsin hampain, nyt tosin sitten selitellään että väsy painaa ymmerrttävästi ja että ei voikkaan jaksaa tällä tahdilla! Miksi helkutissa siihen sitten ei puututtu aiemmin vaan vedettiin kenttä täysin piippuun?
Siis millä tavalla olisit antanut lepoa jo aiemmin? Perjantain pelissä pelasivat normaalia vähemmän.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 314
No kolmella alemmalla ketjulla peli vielä tahmeampaa. Jos niille ei saa lepoa niin ollaan yhtälailla kusessa.

Mä olen ollut oppositiossa ykkösen suhteen. Olisin sinne antanut lepoa jo aiemmin mutta siitä halutaan pitää kiinni kynsin hampain, nyt tosin sitten selitellään että väsy painaa ymmerrttävästi ja että ei voikkaan jaksaa tällä tahdilla! Miksi helkutissa siihen sitten ei puututtu aiemmin vaan vedettiin kenttä täysin piippuun?
En tiedä mihin perustat väitteen, että ykkösketju on täysin piipussa? Ilmeisesti teet taas yhden pelin perusteella arvioita ja se on oikeutesi.

Kyse on tulosurheilusta ja voittamisesta, ykköshepat kannattelee joukkuetta tällä hetkellä liigassa joka on tärkein prioriteetti. Kyseinen Ranskan reissu on täysin yhdentekevä , juurikin siellä on näiden alempien ketjujen mahdollista saada tärkeitä onnistumisia ja kannatella joukkuetta. Ykkösketju on leponsa ansainnut (jos Niemelä näin päättää) ei siksi, että ovat "puhki" vaan esim.sen takia, ettei meidän ykkosäijät loukkaannu merkityksettömässä pelissä.

Nämä "joukkue on ihan puhki" -läpät on niin naurettavia provoja joita huonolla hetkellä on helppo heitellä varsinkin tänne foorumille. Mutta ollaan eri mieltä ja eteenpäin!
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 891
Onkohan tämä sattumaa vai onko syy että Ilveksellä on ongelmia juuri Ässiä vastaan? Jotain pitää oppia.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 688
Onkohan tämä sattumaa vai onko syy että Ilveksellä on ongelmia juuri Ässiä vastaan? Jotain pitää oppia.

3 ja 4 tammikuutahan tulee mukavat back2back pelit patalaumaa vastaan. Siihen jopa päästään suht tasavertaisista asemista pelitahdin suhteen. Katsellaan sitten miten Ilves pärjäilee.
 
Ylös