Kausiketju 2024-2025 - Hymyllä kohti kannujahtia

Tesoman Kukkakeppi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
229
Ei tekisi mieli vastata tän kaltaisiin viesteihin. Mutta Ilves oli yksi CHL sarjan paskin. Kiinnosti sua sarja tai ei. Ja oli suomalaisista sarjassa paskin. Kiinnosti sua se fakta tai ei. Se jos sen sanoo ääneen aihetuttaa melkoisem myrskyn koska Liigan ykkönen ja kakka CHL.

Mielisairaudet taas ei kuulu tänne eikä ole mikään vitsi.
Vastasit silti jotta pääset taas hokeen kuinka ollaan paskoja jne jne. Sä et tee täälä mitään muutaku öyhötä. Näköjään moni jo tässä ketjussa vastannu sulle hyvin. Lue niitä iltasaduks vaikka.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Vastasit silti jotta pääset taas hokeen kuinka ollaan paskoja jne jne. Sä et tee täälä mitään muutaku öyhötä. Näköjään moni jo tässä ketjussa vastannu sulle hyvin. Lue niitä iltasaduks vaikka.
EFM:llä on hyviä perusteluja ja tietysti ylilyöntejä, kuten aika monella muullakin - allekirjoittanut mukaan lukien.

Antaa kaikkien kirjoittaa ja aina on tietysti nappi - ignore.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
Niin.. en minä väitä keksineeni mitään uutta ja mullistavaa. Saati jotain mitä ammattilaiset joukkueen sisällä eivät jo tietäisi itsekkin. Kuulemma Ilves yritti mm. Turusta, mutta Kärpät maksoi ihan mottipäisen.
Ei ne mitään mottipäistä maksanut vaan asiaan kuuluvan 300k liksan. Gardiner lienee jopa vähän halvempi. Tillun palkkakatto taitaa toki mennä yleisesti noin 250k hujakoilla.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 453
Ei ne mitään mottipäistä maksanut vaan asiaan kuuluvan 300k liksan. Gardiner lienee jopa vähän halvempi. Tillun palkkakatto taitaa toki mennä yleisesti noin 250k hujakoilla.
Tieto vai arvaus?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 630
Turusen palkka on ilmoitettu lehdissä. Pidetään median toimesta Liigan palkkakuninkaana. Mistään ei ole tullut ilmi että Tillu olisi maksanut kenellekään yli 250k. Toki en tiedä mitä on esim. Turuselle tarjonnut.
No kuulemma ainakin vähemmän mitä Kärpät, eikä siinä.. on niitä pelaajia muitakin.
Pointti oli että kyllä tänne pelaajia yritetään saada ja Tillu tekee töitä.
Että eiköhän laituri ole tulossa. Asiat ovat nyt vaan muuttuneet niistä ajoista kun oltiin alempaa keskikastia ja häntäpäätä. Ei kärkijoukkuetta ole yhtä helppoa vahvistaa.
Tämä rosteri ei tule mestaruutta voittamaan.. saa olla eri mieltä, eikä tämä ole negatiivisuutta.
 
Viimeksi muokattu:

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 700
Tillun palkkakatto taitaa toki mennä yleisesti noin 250k hujakoilla.
Saisko tähän jotain lähteitä?
Itse olen ymmärtänyt, että Jalo & co antaa pelimerkit ja niillä Tillu sitten operoi parhaansa mukaan, mutta valista nyt ihmeessä selvästi tyhmempää kun kerran paremmin tiedät.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 818
Jossai haastattelussa Jypin Seppänen sanoi et tarjosivat Gardinerille jotain300000palkkaa mutta Kärpät maksaa enemmän ni eivät pärjänneet kilpailussa pelaajasta.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 502
Saisko tähän jotain lähteitä?
Itse olen ymmärtänyt, että Jalo & co antaa pelimerkit ja niillä Tillu sitten operoi parhaansa mukaan, mutta valista nyt ihmeessä selvästi tyhmempää kun kerran paremmin tiedät.
Sanoin jo ettei Tillu ole saanut haaviin ketään yli 250k liksalla. Jokipakka oli lähellä. Tämän pystyy tarkistamaan ihan julkisista lähteistä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 863
Olisi kyllä kiva jos Liigan palkat olisivat julkisia. Mutta eihän tuohon voi tässä maassa lähteä, pitää aina alimitoittaa ilmoitetut pelaajabudjetitkin jostain syystä.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Sanoin jo ettei Tillu ole saanut haaviin ketään yli 250k liksalla. Jokipakka oli lähellä. Tämän pystyy tarkistamaan ihan julkisista lähteistä.
Mua myös kiinnostaisi noi julkiset lähteet, mistä yksittäisen pelaajan palkan voi tarkistaa?
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
5 181
Mua myös kiinnostaisi noi julkiset lähteet, mistä yksittäisen pelaajan palkan voi tarkistaa?

Saathan sinä verottajalta kysellä ihmisten verotietoja mikäli tosi kovasti kiinnostaa. Tämän paskamaan ”hienouksia”.
 
Ylös