FightBackIpa
Luottopelaaja
Juurikin näin. Kun ei ole mahdollisuutta luovuttaa, niin sitä ei myöskään tehdä. Itse olen aina ajtellut, että kaikkeen on ratkaisu, niihin vaikeimpiinkin. Ja pitää tosiaan muistaa, kun yleinen ilmapiiri täällä on"max sijalla 8 Ilves tänä vuonna" , niin tällaisen paskan jakson jälkeenkin sijoitus on ihan mainio (joskin tasaista kärjessä).Raketista kukaan ole mitään puhunut.. nyt alkaa kova ja raaka työnteko.
On kaksi mahdollisuutta.. rypeä ja luovuttaa. Tai sitten ottaa lusikka kauniiseen käteen. Katsotaan nyt sitten kumman tien Ilves valitsee.
Saanen huomauttaa Ilveksen edelleen olevan sijalla kaksi runkosarjassa ja Tapparan edellä. CHL:ssä Tapparakin pääsi jatkoon vain tuurilla ja toisten avulla.
Asiat eivät ole hyvin, mutta ei se voivottelemalla parane.
Ja ei.. mikään arvokas ja tavoittelemisen arvoinen ei ole helppoa. Se siitä tekee arvokasta.
Nyt päästään toden teolla keskittymään treenaamiseen ja jos/kun uutta ukkoa tulee kehiin, suuntaa kääntyy kyllä ylöspäin. Itse luotan Hölöön 100%:sti ja ainakin viime vuonna Hölön Pelicans oli joulun aikoihin aina kevääseen asti todellisessa lennossa. Annetaan nyt vielä hetki aikaa, kun ei sarjataulukon mukaan olla vielä hädässä ja reagoidaan tilanteisiin siihen kuuluvalla tavalla. Taival on raskas, mutta sen arvoinen!
Ps. Olen samaa mieltä monien kanssa, että Väisänen, Meskanen ja ehkä jollain muullakin on tarve tason nostoon, mutta eiköhän kohta lisääntyvä kilpailuasetelma anna siihenkin oikean vastauksen.