ilves.lippu.fi kautta pystyy ainakin. Häikkää taitaa vain olla.Ei pysty ostamaan kun vieraspäätyyn. Ainakaan mun laitteilla.
ilves.lippu.fi kautta pystyy ainakin. Häikkää taitaa vain olla.Ei pysty ostamaan kun vieraspäätyyn. Ainakaan mun laitteilla.
Onko joku jo saanut fyysisen kortin, tai näkyykö kortti Ilves-sovelluksessa?
Itselläni sovelluksessa näkyi vielä hetki sitten vanha kortti, nyt lukee "Numerollasi ei löydy aktiivista kausikorttia".
Kortti kyllä on maksettu tulevalle kaudelle.
Itselläni sovelluksessa näkyi vielä hetki sitten vanha kortti, nyt lukee "Numerollasi ei löydy aktiivista kausikorttia".
Tuolla tosiaan näkyykin kortin tiedot, eiköhän tämä sitten ole OK jos ei muillakaan vielä sovelluksessa tai lompakossa korttia näyEi ole tullut fyysisiä. Kylläkin sen verran on historiassa ongelmia ollut lippu.fi kanssa, että muutamaan kertaan on tullut käytyä Ilves.lippu.fi palvelussa varmistassa, että kaikki on ok. Eli sieltä ainakin itse näen, että kortit on aidosti aktivoitu.
Tuolla tosiaan näkyykin kortin tiedot, eiköhän tämä sitten ole OK jos ei muillakaan vielä sovelluksessa tai lompakossa korttia näy
Fanikatsomoon saa näköjään ainakin CHL-otteluihin irtolippuja, mutta kausikortteja sinne ei ilmeisesti enää saa. Ei edes normaalihinnalla. Ei onnistu ainakaan Lippupisteen sivuilla, eikä ilves.lippu.fi-sivulla. Onkohan tuo vika vai tietoinen ratkaisu?Tulipa muuten pitkästä aikaa katsottua katsomokarttaa, niin onhan noita kausareita mennyt aika hyvin.
Niin miten sen sieltä näkee?Ei ole tullut fyysisiä. Kylläkin sen verran on historiassa ongelmia ollut lippu.fi kanssa, että muutamaan kertaan on tullut käytyä Ilves.lippu.fi palvelussa varmistassa, että kaikki on ok. Eli sieltä ainakin itse näen, että kortit on aidosti aktivoitu.
Omat tiedot ja my season ticketsNiin miten sen sieltä näkee?
Itse en ainakaan onnistunut löytämään tuolta tietoa kausareistani.
Joo, piti tosiaan kirjautua ensin!Omat tiedot ja my season tickets
Joo, piti tosiaan kirjautua ensin!
Siellä näkyy yksi kausari, vaikka kaksi maksoin.
Ensin tuli lasku kolmesta.
Tämähän menee hyvin. Täytyy taas perkele soittaa sinne huomenna.
Katsoin. Yksi on.Katsoitko paikkatietojen alta? Sieltä näkyy montako kausaria löytyy.