Uskon ja toivon, että tähän vielä toisenkin vaihtoehdon toimistolla keksivät.
Toki voi takertua yhteen sanaan, joka oli jopa tarkoituksella lainausmerkeissä... Alkaa tämäkin palast aoleen samaa tasoa kuin muu SoMe keskustelu, että jokaiseen viestiin tulee laittaa disclaimereita tai selittää puhki käsitteitä.. Idea kuitenkin tuli vastauksen ytimen mukaan sullekkin selväksi? Siitä ei olisi tarvinnut ryhtyä "mielensäpahoittajaksi" (<--- lainausmerkeissä, ei sillä ei tarkoiteta Tuomas Kyrön luomaa hahmoa, vaan sillä tarkoitetaan tapaa, jossa SoMe:ssa loukkaannutaan yleisluontoisista viesteistä kokemalla se henkilökohtaisesti juuri "sinulle" tarkoitettuna piikkinä tai mollaamisena)
Voucherit on hölmöjä hyvityslippuja, koska niillä sekoitetaan normipelien lipunmyyntiä, siis silloin kun niiden määrä on sitä luokaa mitä se pelijarikausarikorvauksessa olisi. Kun kuitenkin on täysin mahdollista ostaa irtolippuja myös pleijareihin, aivan kuten on ostanut runkosarjapeleihinkin. Kausari ja sen ehdot on sitten se hinta, joka maksetaan varmasta paikasta siä hallissa.
Aikanaan... joskus kahdeskytluvulla, kausareita ei myyty enää vuodenvaihteen jälkeen ollenkaan ja jos syksystä kausarin hankkineet olivat ainoastaan oikeutettuja pleijarikausariin.
Jossain vaiheessa alettiin sitten myymään kausareita läpi vuoden ja tuo johti juuri siihen ilmiöön, jossa kausari ostettiin vasta keväällä (tein opiskeluaikana itekkin näin usein), jotta sai oikeuden pelijarikausariin. No myynnin maksimoiseksi jossain vaiheessa runkkarikausari ei enää vaadittu pelijarikausarin hankintaan, ja tämä oli imo mielestäni heikennys kausariomistajia kohtaan. Nyt käyttöön otettu tapa, jossa peliajrikausarin saa ostaa ilman runkkarikausaria, mutta sen ehdot on heikommat kuin runkkarikausariomistajille, on oikeansuuntainen tapa. Ja "imo" oli siinä siksi, että vaikka itse olen sitä mieltä, olen myös sitä mieltä, että se on seuran etu. Ja tämmösissä jutuissa sen pitäsi painaa enemmän kuin henkilökohtainen etu.