Juu, ei ole ei. Ei kaikki pysty hankkimaan sitä play off -kausaria, saatika 2-3 kappaletta, mitkä ennen pystyi melko helposti hommaamaan... olisiko kuitenkin hieman menestys noussut "hattuun"
Niin, en noista väittele, mutta pyydän, että ette liiaksi tuomitse toimistoa minun lainauksien perusteella, jotka välttämättä eivät ole sanatarkkoja.
Lähinnä yrittettiin kai kertoa, että sillä tavalla systeemi olisi sama, että playoffs kausikortin edut tulisivat täysimääräisesti niille, jotka voivat sitoutua myös runkosarjan kausikorttiin. Muut sitten menevät irtolipuilla.
Henkilökohtaisesti koin, että keskustelu oli hyvä, olivat asiaa pohtineet ja mä en kokenut että olisi noussut "hattuun", mutta kuten sanottu, se on minun tulkinta.
Jaa toimistolla jo päätetty että naapuri on finaalissa, koitetaas ny mekin sinne päästä. On mahdollinen vastustaja sitten kuka vaan niin lippuja pitää metsästää.
No ei sellainen kuva jäänyt, se oli vaan esimerkki siitä, että millaista etua playoffs kausikortilla voi parhaimmillaan saada.
Harmillisesti Ilves nyt eriarvottaa kannattajiaan
Tämä on toisaalta totta, mutta täysin henkilökohtaisena mielipiteenä sanon, että jos se lasketaan arvottamiseksi, että niille (runkosarjan) kausikorttilaisille taataan parhaat edut, niin minusta se ei ole väärin.