Kausikorttiketju 2024-2025

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903
No ei tämä kaunis ole mutta helvetin kaukana silti niistä teidän tekeleistä jotka ovat oikeasti hassuja.
Niin tuo on ihan oikee talvi lakki (toki niin helvetin ruma, että se on jo melkein hieno)
Tapsun tavarat on oikeesti vapputori tavaraa.
 

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
485
1718710896949.png


Eiköhän tää kuva kerro jo riittävästi, että tää lakki on päätetty teettää just sen takia kun se on niin karu, että on jo hieno
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903
Tämähän menee ihan samaan sarjaan sen Tapparan jouluneuleen kassa.
Sillä erolla, että niitä "tarkoituksella rumia jouluneuleita" pidetään se pari päivää joulun vietossa.

Toi Ilveksen hattu on niin ruma, että sehän on kuin kruunun laittaisi päähän kun tuo päässä lähtee valloittaan maailmaa!

Kulttituote syntyessään sanon minä.

Lupaan kumartaa jokaista vastaantulijaa jolla on toi hattu päässä talvella kun EI ole pelipäivä.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 625
Ideana tää on kyllä hyvä. Siittä täydet pisteet. Toteutus... Makuasioita. Ehkä vähän hillitympi vihreä tai musta olisi ollut parempi. Ihan vastaava oikeilla väreillä olisi ollut helpolla tyylikäs. Nythän toi on tommonen päähän vedetty kaktuslonkerotölkki. Toisaalta silleen vähän törkee, että tavallaan hieno. Vähän liikaa hassun hauska. Parempi kuitenkin, kuin ei mitään. Jatkossa kuitenkin ne muoviset paksut kaulaketjuhärpäkkeet ja valolasit vois olla erikseen siinä hassuttelukategoriassa ja tämmöset lahjat kausarilaisille tyylikkäämpiä. Ilolla otan kuitenkin lahjan vastaan ja käytän. En ihan joka paikassa. Kiitoksia!
 

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
956
Näkyykö teillä siellä Ilveksen äpissä se kausikortti? Itsellä lukee vain, että tällä numerolla ei löytynyt kausikortteja.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 775
Näkyykö teillä siellä Ilveksen äpissä se kausikortti? Itsellä lukee vain, että tällä numerolla ei löytynyt kausikortteja.
Ei löydy, taitaa pointti olla siinä, että sanatarkasti lukee, että:
"Numerollasi ei löydy aktiivista kausikorttia"
Epäilen, että ei näy vielä kellään, eikä niiden postituskaan ole vielä alkanut
 

papparainen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
196
Tiedoissa pelkkä blancoa ts. ei näy automaatisesti jatkuvaa (toukokuussa maksettua) kausikorttiakaan tulevalle kaudelle. Eikä myöskään aiempia tilauksia.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 882
Ei näy minullakaan korttia tuolla sovelluksessa, mutta ei kai sen kuulukaan näkyä vielä. Ainakin minun laskussani eräpäivä kun oli elokuun alkuun, joten eihän ne voi varmuudella tietää ennen sitä, olenko maksamassa vai en.

En myöskään oleta saavani uutta korttia, vaan että viimekautinen toimii edelleen. Sehän oli ideana, ja itse kortissa ei tosiaan lue mitään vuosilukuja.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 903
Ei tarvitse käydä läpi joka vuotista paniikkia, kun kortti ei näy vielä kaksi kuukautta ennen ensimmäisiä pelejä
Itse tykkään aina arvuutella koska tämä joka vuotinen kesä perinne alkaa.
Muuttuu intensiivisemmäksi mitä pidemmälle kesä etenee :)
 

Patinoitunut runomies

Rivipelaaja
Viestejä
36
Täällä jo hyvin sanottiinkin, että karvalakki on niin ruma notta siitä tulee kulttikamaa. Samaa mieltä ja itse otan ilolla vastaan.

Nostettiin myös hyvä pointti, että kausarilaisille kaivattais pari napsua tyylikkäämpää.

Veikkaan että jonkinlainen osa kausarilaisista on hieman eri puusta veistetty, ettei hattu tule käyttöön laisinkaan.
 

C

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
476
Veikkaan että jonkinlainen osa kausarilaisista on hieman eri puusta veistetty, ettei hattu tule käyttöön laisinkaan.

Tuskin minä tuota lakkia tulen pitämään, mutta arvostan kovasti ilmaista giweaway-lahjaa, joka on ainoastaan minulle ja muille kausikorttilaisille.

Niitä huiveja onkin jo kertynyt.
 
Ylös