Jäähykuningas18
Luottopelaaja
No ei tämä kaunis ole mutta helvetin kaukana silti niistä teidän tekeleistä jotka ovat oikeasti hassuja.Hassut hatut jne jne.
No ei tämä kaunis ole mutta helvetin kaukana silti niistä teidän tekeleistä jotka ovat oikeasti hassuja.Hassut hatut jne jne.
Niin tuo on ihan oikee talvi lakki (toki niin helvetin ruma, että se on jo melkein hieno)No ei tämä kaunis ole mutta helvetin kaukana silti niistä teidän tekeleistä jotka ovat oikeasti hassuja.
Ja kuvaa kun kattoo, niin vois päätellä ettei Makkonen selvinpäin oo lakkia päähänsä laittanukatso liitettä 9430
Eiköhän tää kuva kerro jo riittävästi, että tää lakki on päätetty teettää just sen takia kun se on niin karu, että on jo hieno
Tämähän menee ihan samaan sarjaan sen Tapparan jouluneuleen kassa.Eiköhän tää kuva kerro jo riittävästi, että tää lakki on päätetty teettää just sen takia kun se on niin karu, että on jo hieno
Sillä erolla, että niitä "tarkoituksella rumia jouluneuleita" pidetään se pari päivää joulun vietossa.Tämähän menee ihan samaan sarjaan sen Tapparan jouluneuleen kassa.
Aika näyttää, että onko hattu kulttituote, vai jääkö yhtä lyhytaikaiseksi vitsiksi ruman jouluneuleen kanssa. Mahdollisuudet ovat yhtä hyvät kumpaan tahansa.Kulttituote syntyessään sanon minä.
Ei löydy, taitaa pointti olla siinä, että sanatarkasti lukee, että:Näkyykö teillä siellä Ilveksen äpissä se kausikortti? Itsellä lukee vain, että tällä numerolla ei löytynyt kausikortteja.
Itse tykkään aina arvuutella koska tämä joka vuotinen kesä perinne alkaa.Ei tarvitse käydä läpi joka vuotista paniikkia, kun kortti ei näy vielä kaksi kuukautta ennen ensimmäisiä pelejä
Mä luulin, että se on osa hupia ja sen saa samaan hintaan.Ei tarvitse käydä läpi joka vuotista paniikkia, kun kortti ei näy vielä kaksi kuukautta ennen ensimmäisiä pelejä
Veikkaan että jonkinlainen osa kausarilaisista on hieman eri puusta veistetty, ettei hattu tule käyttöön laisinkaan.
Joo tottakai, sehän on hieno eleTuskin minä tuota lakkia tulen pitämään, mutta arvostan kovasti ilmaista giweaway-lahjaa, joka on ainoastaan minulle ja muille kausikorttilaisille.
Niitä huiveja onkin jo kertynyt.