Kausikorttiketju 2024-2025

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 494
Tai sitten se on laskutuksen vuoksi playoff kortti, jos on jäänyt taloon rahaa sisälle.
Mahdollista, mutta olisi fiksua tiedottaa moisesta. Vähentäisi tätä tyhjänpäiväistä hämmästelyä ja kummastelua.
 

WillieGunn

Luottopelaaja
Viestejä
3 987
Itselläni on nyt myös tullut kausikortti appiin näkyviin. Siinä lukee myös tuo 2024 playoffs mutta eiköhän kortti perjantaina tosiaan toimi. Tainnut jäädä vain toi playoffs homma kummittelemaan kaikille.

Jos kirjaudut ilves.lippu.fi, niin kausikortit kohdassa tuskin näet yhtään mitään? Ei ole kympillä luottoa ennen kuin tuolla lippu.fi:ssä näkyy kortti.
 

Isokissa

Rivipelaaja
Viestejä
80
Itselläni on nyt myös tullut kausikortti appiin näkyviin. Siinä lukee myös tuo 2024 playoffs mutta eiköhän kortti perjantaina tosiaan toimi. Tainnut jäädä vain toi playoffs homma kummittelemaan kaikille.
Samoin tänne tuli sovellukseen playoffs 2024 kausikortti, vaikken tuollaista ole koskaan omistanutkaan. Työkuvioiden takia tuo poff kortti jäi keväällä ottamatta.

No nyt sitten omistan sellaisen, jolla käyn runkosarjan 2024-2025 katsomassa.

Sanoisinko että asiakaskokemuksena tämä saga on ollut jossain huonon ja onnettoman välimaastossa..
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
5 220
Ilves on siinä määrin ”syyllinen” että Ilvekseltä tuote tilataan ja joutuu kärsijäksi asiassa, vaikka ongelma olisi jossain lippupisteellä tai missä hyvänsä.

Verrannollinen vaikka siihen että tilaat Gigantin myyjältä uuden pesukoneen ja sen toimitus viivästyy tehtaan vuoksi tms. Gigantti siinä on välikätenä kärsimässä, vaikka syy ei suoranaisesti heidän olekaan.

Gigantti on kuitenkin se kuka joutuu asiakaskokemuksen nimissä asiaa selvittämään ja hyvittämään. Tuossa edellä joku mainitsi ettei Ilveksen suunnalta oltu edes vastattu kun asiaa oli tiedusteltu.

Se on sitä paskaa asiakaskokemusta ja ne ikävä kyllä leviävät herkästi.
Niin mutta eihän toi Lippu.fo palveluiden ottaminen ollu Ilveksen oma valinta ?
Muistanko väärin, vai oliko toi nohon päätös ottaa lippujen ja kausareiden osto Lippu.fi,ltä eikä esim Ticketmasterilta ?
Jos se oli noin ni ei ihan Ilveksen oma valinta silloin.
 

CTS

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
549
Nyt on minullekin ilmestynyt sovellukseen (playoff) kausarit.
Edistystä, viime vuonna tuli 6 tuntia ennen ensimmäisen pelin alkua.
 

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Viestejä
1 875
Niin mutta eihän toi Lippu.fo palveluiden ottaminen ollu Ilveksen oma valinta ?
Muistanko väärin, vai oliko toi nohon päätös ottaa lippujen ja kausareiden osto Lippu.fi,ltä eikä esim Ticketmasterilta ?
Jos se oli noin ni ei ihan Ilveksen oma valinta silloin.
Meinaatko, että näistä ongelmista tiedettiin ennen sopimusten tekemistä ja päätös tehtiin tiedostaen ne?

Ei noita sopimuksia muutenkaan puljailla koko ajan edestakaisin. Lippufirman vaihtaminen ei ole mikään yksinkertainen juttu. Eikös Ilves ole melko kauan ollut lippu.fi alla? Muistan joskus parikymmentä vuotta sitten Tapparan ja Ilveksen olleen eri toimistoilla, en nyt tähän hätään muista, kumpiko siirtyi vuosien saatossa Lippupalvelusta Lippu.fi:lle.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
5 220
Meinaatko, että näistä ongelmista tiedettiin ennen sopimusten tekemistä ja päätös tehtiin tiedostaen ne?

Ei noita sopimuksia muutenkaan puljailla koko ajan edestakaisin. Lippufirman vaihtaminen ei ole mikään yksinkertainen juttu. Eikös Ilves ole melko kauan ollut lippu.fi alla? Muistan joskus parikymmentä vuotta sitten Tapparan ja Ilveksen olleen eri toimistoilla, en nyt tähän hätään muista, kumpiko siirtyi vuosien saatossa Lippupalvelusta Lippu.fi:lle.
En meinaa en. Vastasin siis siihen että jos vika on lippu.fissä, kuten käsittääkseni nyt voi olettaa, niin se lippu.filtä palveluiden ottaminen ei ollut Ilveksen valinta vaan Nohon. Kyllä ne palvelut tais tulla siinä mukana ku Areenan kanssa sopimus on Liigajoukkuiden kesken tehty, siis että kuka ne lippuhommat hoitaa.

Ts, Jos se vika on lippu.fissä, niin miten siitä voisi syyttää Ilvestä, joka ei luultavasti paljoa ole päässyt lippupalvelun hoitajaan vaikuttamaan. Tämä siis ei ole verrannollinen siihen että jos jostai gigantista haet tavaraa joka myöhästyy, koska ite voi vaikuttaa mistä liikkeestä haet, ja toisaalta sieltä saa oletetun toimitusajan, ja jos ei ole tyydyttävä voit hakea saman muusta liikkeestä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
6 112
Niin mutta eihän toi Lippu.fo palveluiden ottaminen ollu Ilveksen oma valinta ?
Muistanko väärin, vai oliko toi nohon päätös ottaa lippujen ja kausareiden osto Lippu.fi,ltä eikä esim Ticketmasterilta ?
Jos se oli noin ni ei ihan Ilveksen oma valinta silloin.

Ymmärtääkseni Ilveksellä ei ollut vaihtoehtoja, koska Lippu.fi valittiin areenan kumppaniksi. Eihän siitä edes ehtinyt kovin montaa kautta olla, kun Ilves vaihtoi Lippu.fi juurikin Ticketmasteriin. Sitten pakosta jouduttiin tulemaan takaisin. Vastaavasti Tappara oli taisi olla pitkään Ticketmasterilla ja luonnollisesti myös he joutuivat vaihtamaan operaattoria.

Kyllä se isoin syy on juurikin tuossa Lippu.fi palvelussa. Aika sekoilua, mutta toisaalta heidän aspasta ainakin itse olen aina saanut hyvää palvelua.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
14 484
En meinaa en. Vastasin siis siihen että jos vika on lippu.fissä, kuten käsittääkseni nyt voi olettaa, niin se lippu.filtä palveluiden ottaminen ei ollut Ilveksen valinta vaan Nohon. Kyllä ne palvelut tais tulla siinä mukana ku Areenan kanssa sopimus on Liigajoukkuiden kesken tehty, siis että kuka ne lippuhommat hoitaa.

Ts, Jos se vika on lippu.fissä, niin miten siitä voisi syyttää Ilvestä, joka ei luultavasti paljoa ole päässyt lippupalvelun hoitajaan vaikuttamaan. Tämä siis ei ole verrannollinen siihen että jos jostai gigantista haet tavaraa joka myöhästyy, koska ite voi vaikuttaa mistä liikkeestä haet, ja toisaalta sieltä saa oletetun toimitusajan, ja jos ei ole tyydyttävä voit hakea saman muusta liikkeestä.
Ilves tässä silti se myyjä on. Oli vaihtoehtoja tai ei, mainehaitta ja huono asiakaskokemus kohdistuu Ilvekseen.

Ei kukaan soittele lippufi, vaan toimistolle näistä ongelmista.

Perustallaaja ei tiedä onko Ilveksellä ollut vaihtoehtoja vai ei tuon valinnan suhteen.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
5 220
Ilves tässä silti se myyjä on. Oli vaihtoehtoja tai ei, mainehaitta ja huono asiakaskokemus kohdistuu Ilvekseen.

Ei kukaan soittele lippufi, vaan toimistolle näistä ongelmista.

Perustallaaja ei tiedä onko Ilveksellä ollut vaihtoehtoja vai ei tuon valinnan suhteen.
Onneks Nollakulman Roobertti vahvisti omaa muistikuvaa asioiden kulusta, etten iha hulluja sanonu.
@
Mmm, no tottakai maksajalla on oikeus valittaa ja pitääkin jos kaikki ei vastaa mitä pitäis. Varmasti soittelee ihmiset toimistolle, ja aivan varmasti toimistolla kyrsii tää tilanne paljoki. Jos syyn tietää, niin on siinä kuitenki jotain inhimillistä ymmärrettävää, ettei Ilves tälle asialle just nyt mitään voi.
 

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 987
Minullakin sovelluksessa näkyy nyt. Vikaisin piruuttani myös ilves.lippu.fi ja siellä ei edelleenkään mitään, mutta sillä nyt ei toki ole niin väliäkään.
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 435
Onnistuuko muilla Ilves-appiin kirjautuminen? Minulla ei onnistu vaikka vaihdoin salasanan, eikä myöskään Facebook-, Google- eikä Applen tileillä onnistu kirjautuminen..?
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
12 213
Onnistuuko muilla Ilves-appiin kirjautuminen? Minulla ei onnistu vaikka vaihdoin salasanan, eikä myöskään Facebook-, Google- eikä Applen tileillä onnistu kirjautuminen..?
Poista sovellus ja asenna uudelleen, itellä auttoi
 

Blackhawk

Luottopelaaja
Viestejä
1 435

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 969
Nyt on myös itselleni päivittynyt uusi kausari sovellukseen. Uutta fyysistä korttia en ole saanut, mutta tuskin se mitään merkkaa.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös