M22
Luottopelaaja
- Viestejä
- 3 494
Mahdollista, mutta olisi fiksua tiedottaa moisesta. Vähentäisi tätä tyhjänpäiväistä hämmästelyä ja kummastelua.Tai sitten se on laskutuksen vuoksi playoff kortti, jos on jäänyt taloon rahaa sisälle.
Mahdollista, mutta olisi fiksua tiedottaa moisesta. Vähentäisi tätä tyhjänpäiväistä hämmästelyä ja kummastelua.Tai sitten se on laskutuksen vuoksi playoff kortti, jos on jäänyt taloon rahaa sisälle.
Itselläni on nyt myös tullut kausikortti appiin näkyviin. Siinä lukee myös tuo 2024 playoffs mutta eiköhän kortti perjantaina tosiaan toimi. Tainnut jäädä vain toi playoffs homma kummittelemaan kaikille.
Samoin tänne tuli sovellukseen playoffs 2024 kausikortti, vaikken tuollaista ole koskaan omistanutkaan. Työkuvioiden takia tuo poff kortti jäi keväällä ottamatta.Itselläni on nyt myös tullut kausikortti appiin näkyviin. Siinä lukee myös tuo 2024 playoffs mutta eiköhän kortti perjantaina tosiaan toimi. Tainnut jäädä vain toi playoffs homma kummittelemaan kaikille.
Mulla näkyy ilves.lippu.fi tilaus ja kausari mut ei lippu.fi.Jos kirjaudut ilves.lippu.fi, niin kausikortit kohdassa tuskin näet yhtään mitään? Ei ole kympillä luottoa ennen kuin tuolla lippu.fi:ssä näkyy kortti.
Niin mutta eihän toi Lippu.fo palveluiden ottaminen ollu Ilveksen oma valinta ?Ilves on siinä määrin ”syyllinen” että Ilvekseltä tuote tilataan ja joutuu kärsijäksi asiassa, vaikka ongelma olisi jossain lippupisteellä tai missä hyvänsä.
Verrannollinen vaikka siihen että tilaat Gigantin myyjältä uuden pesukoneen ja sen toimitus viivästyy tehtaan vuoksi tms. Gigantti siinä on välikätenä kärsimässä, vaikka syy ei suoranaisesti heidän olekaan.
Gigantti on kuitenkin se kuka joutuu asiakaskokemuksen nimissä asiaa selvittämään ja hyvittämään. Tuossa edellä joku mainitsi ettei Ilveksen suunnalta oltu edes vastattu kun asiaa oli tiedusteltu.
Se on sitä paskaa asiakaskokemusta ja ne ikävä kyllä leviävät herkästi.
Meinaatko, että näistä ongelmista tiedettiin ennen sopimusten tekemistä ja päätös tehtiin tiedostaen ne?Niin mutta eihän toi Lippu.fo palveluiden ottaminen ollu Ilveksen oma valinta ?
Muistanko väärin, vai oliko toi nohon päätös ottaa lippujen ja kausareiden osto Lippu.fi,ltä eikä esim Ticketmasterilta ?
Jos se oli noin ni ei ihan Ilveksen oma valinta silloin.
En meinaa en. Vastasin siis siihen että jos vika on lippu.fissä, kuten käsittääkseni nyt voi olettaa, niin se lippu.filtä palveluiden ottaminen ei ollut Ilveksen valinta vaan Nohon. Kyllä ne palvelut tais tulla siinä mukana ku Areenan kanssa sopimus on Liigajoukkuiden kesken tehty, siis että kuka ne lippuhommat hoitaa.Meinaatko, että näistä ongelmista tiedettiin ennen sopimusten tekemistä ja päätös tehtiin tiedostaen ne?
Ei noita sopimuksia muutenkaan puljailla koko ajan edestakaisin. Lippufirman vaihtaminen ei ole mikään yksinkertainen juttu. Eikös Ilves ole melko kauan ollut lippu.fi alla? Muistan joskus parikymmentä vuotta sitten Tapparan ja Ilveksen olleen eri toimistoilla, en nyt tähän hätään muista, kumpiko siirtyi vuosien saatossa Lippupalvelusta Lippu.fi:lle.
Niin mutta eihän toi Lippu.fo palveluiden ottaminen ollu Ilveksen oma valinta ?
Muistanko väärin, vai oliko toi nohon päätös ottaa lippujen ja kausareiden osto Lippu.fi,ltä eikä esim Ticketmasterilta ?
Jos se oli noin ni ei ihan Ilveksen oma valinta silloin.
Ilves tässä silti se myyjä on. Oli vaihtoehtoja tai ei, mainehaitta ja huono asiakaskokemus kohdistuu Ilvekseen.En meinaa en. Vastasin siis siihen että jos vika on lippu.fissä, kuten käsittääkseni nyt voi olettaa, niin se lippu.filtä palveluiden ottaminen ei ollut Ilveksen valinta vaan Nohon. Kyllä ne palvelut tais tulla siinä mukana ku Areenan kanssa sopimus on Liigajoukkuiden kesken tehty, siis että kuka ne lippuhommat hoitaa.
Ts, Jos se vika on lippu.fissä, niin miten siitä voisi syyttää Ilvestä, joka ei luultavasti paljoa ole päässyt lippupalvelun hoitajaan vaikuttamaan. Tämä siis ei ole verrannollinen siihen että jos jostai gigantista haet tavaraa joka myöhästyy, koska ite voi vaikuttaa mistä liikkeestä haet, ja toisaalta sieltä saa oletetun toimitusajan, ja jos ei ole tyydyttävä voit hakea saman muusta liikkeestä.
Onneks Nollakulman Roobertti vahvisti omaa muistikuvaa asioiden kulusta, etten iha hulluja sanonu.Ilves tässä silti se myyjä on. Oli vaihtoehtoja tai ei, mainehaitta ja huono asiakaskokemus kohdistuu Ilvekseen.
Ei kukaan soittele lippufi, vaan toimistolle näistä ongelmista.
Perustallaaja ei tiedä onko Ilveksellä ollut vaihtoehtoja vai ei tuon valinnan suhteen.
Vaikka sama.Nyt on ainakin mulle päivittynyt sovellukseen ensi kauden kortti
Poista sovellus ja asenna uudelleen, itellä auttoiOnnistuuko muilla Ilves-appiin kirjautuminen? Minulla ei onnistu vaikka vaihdoin salasanan, eikä myöskään Facebook-, Google- eikä Applen tileillä onnistu kirjautuminen..?
Auttoi kiitos. Ajattelin ettei voisi siitä olla kiinni, väärässä olin.Poista sovellus ja asenna uudelleen, itellä auttoi