Rosbhuttos
Vakiokokoonpanossa
Voi vittu mikä peli.. järjetön. Ihan kuin joku olis käsikirjoittanut.. ehkä tps sarja on myös.. let see
Mulla on näemmä toiminut niinkin erikoinen seikka kuin se, että käymällä Maltissa yhdellä Neipalla, on puolivälierin kotipeleistä tullut voitto ja sen kerran kun en käynyt, niin tulikin heti se tappio
Mulla on näemmä toiminut niinkin erikoinen seikka kuin se, että käymällä Maltissa yhdellä Neipalla, on puolivälierin kotipeleistä tullut voitto ja sen kerran kun en käynyt, niin tulikin heti se tappio
Eli Maltin kautta!
Juuri näin ja sama kävi muutamassa muussakin sarjan pelissä. Ja se oli täysin Ilveksen ansiota, nuo hetket luotiin juuri sillä kovalla työnteolla ja luistelulla mistä pelaajat ja Myrrä haastatteluissa aina puhuvatKyllähän peli ratkesi siihen, että muutoin niin kontrolloidusti pelannut Kärpät lähti väsyneenä hyökkäämään huolimattomasti, ilman kontrollia. Ilves iski vastaan ja loppu on seurahistoriaa.
Junttila oli kyllä tässä sarjassa niin näkymätön ja heikko, että olisi kyllä väärän joukkueen lisäksi hyvin väärälle pelaajalle mennyt ratkaisumaali. Ilveksen kannattajille Mäenalasen onnistuminen olisi puolestaan ollut ehkä kaikkein isoin tikari suoraan sydämeen. Onneksi kumpikaan ei toteutunut.Siellä oli Kärppien ehkä isoimmilla tähdillä Mäenalaisella ja Junttilalla tuhannen taalan paikat pistää peli pakettiin, mutta kumpikaan ei tosipaikassa saanut kiekkoa nousemaan jäästä. Konna sai. Kiitos siitä!
31.3.1998 Ilves-Jokerit piti eiliseen asti pintansa aika helpostikin parhaana paikan päällä nähtynä lätkämatsina. Vaikka tuolloin mentiinkin finaaliin ja nyt "vain" välieriin, niin sen verran on kaiken näköistä historiaa välissä, että kyllä tämä kärkeen menee.
selkeästi parempi joukkue voitti ja meni jatkoon.
Ei jumalauta! Kaikki nää vuodet oon nimimerkkis täällä foorumilla nähnyt ja nyt vasta tajusin mistä se tulee!31.3.1998 Ilves-Jokerit piti eiliseen asti pintansa aika helpostikin parhaana paikan päällä nähtynä lätkämatsina. Vaikka tuolloin mentiinkin finaaliin ja nyt "vain" välieriin, niin sen verran on kaiken näköistä historiaa välissä, että kyllä tämä kärkeen menee.
Varmaan tämä hieman hassu nimimerkki pitää nyt muuttaa muotoon: Petri ja Läpiajo.
31.3.1998 Ilves-Jokerit piti eiliseen asti pintansa aika helpostikin parhaana paikan päällä nähtynä lätkämatsina. Vaikka tuolloin mentiinkin finaaliin ja nyt "vain" välieriin, niin sen verran on kaiken näköistä historiaa välissä, että kyllä tämä kärkeen menee.
Varmaan tämä hieman hassu nimimerkki pitää nyt muuttaa muotoon: Petri ja Läpiajo.
Olin paikalla. Mut en muista tuota yksityiskohtaa noin tarkasti. En ole jonne. 77 syntynyt.Sori off topic mutta mä olen joskus miettinyt, että mistähän tuokin nimimerkki oikein tulee? Noh..nythän se on selvää. Jonnet ei varmaan muista mutta
Robert Burakovsky nollakulmasta 3-1 Markus Kettererin selän taakse ja tuntui, että Hakametsän katto lähti irti
Petri ja yläpesä on parempi!
Menee kyllä pahasti off topicin puolelle...mutta.Olin paikalla. Mut en muista tuota yksityiskohtaa noin tarkasti. En ole jonne. 77 syntynyt.
Kyllä itelle ennen eilistä suurin euforia oli Nordiksella, kun Antti Bruun vei jatkoilla Ilveksen välieriin. Oliko se sitten 2001
No nyt muistan täysin tuon tällä lainaamallani kuvauksella. Koko halli oli varma et Bura laittaa läpiajosta. Hirvittävä pettymys, kun ei laittanutkaan ja heti perään nollakulmasta ja tosiaan ihan laidan kulmasta vaan tähdätty roiskaisu takasi maalille ja sinne meni ja katto irti.Menee kyllä pahasti off topicin puolelle...mutta.
Burahan pääsi läpi käytännössä omalta siniseltä asti. Siinä kerkes miettiin kaikki skenaariot mielessään läpitte kun se liisi suorastaan Hakametsän jään halki.
Sitten sai harhautettuu Kettererin jäihin, mutta sohi sivurautaan sen kiekon. Jokerien pakki siivos maalin edestä kiekon D3-katsomon kulmaan ja Bura roiskan sen välittömästi takas maalille. Etukulmasta sisään ja kuten tossa yllä jo sanottiin, Hakametsän katto lähti irti.
Tässäpä vielä tuo maali jos jollain vielä mennyt ohi.
Sori off-topicin jatkamisesta.
Siellä oli Kärppien ehkä isoimmilla tähdillä Mäenalaisella ja Junttilalla tuhannen taalan paikat pistää peli pakettiin, mutta kumpikaan ei tosipaikassa saanut kiekkoa nousemaan jäästä. Konna sai. Kiitos siitä!
Mutta Suomi vei joukkueensa jatkoon. Ehkä tärkeämpää kuin tehopisteet en tiedä?Siellä oli myös Ilveksen isoimmalla tähdellä tuhannentaalan paikka, mutta on kadonnut vielä isommin tähtistatuksesta ja kuvasta.
Mäenalainen pääsi sentään yhden tärkeän osuman tuikkaan sekä pääsi koko Ilvesyhteisön ihon alle.