Kohno
Vakiokokoonpanossa
Kerroppa mistä kiekko tulee sitten ulos jos ei tolpastaVaraa aika optikolle, päivänselvä maali.
Kerroppa mistä kiekko tulee sitten ulos jos ei tolpastaVaraa aika optikolle, päivänselvä maali.
Olisihan tuo menty todennäköisesti tarkistamaan seuraavalla katkolla. On ennenkin niin käynyt.Mua vituttaa tää aivan määrättömästi enemmän kun 1p tiputtaminen kärpille mistä täällä on monet verkkarinsa repineet. Ipa teki pelin jatkoajalla maalin jota ei hyväksytty tai ees menty tarkistaan missään vaiheessa? Aivan täysi farssi. Auta armias jos ois ollu jotain panosta, kuten playoffeissa tai jos oltais hävitty ton jälkeen.
Sitten näitä tuomareita pitäs vielä kattella pudotuspeleissä. Mitä tää niiden pelleily tulee maksaan siellä?
Niin mihin?Uskotko oikeasti edes itse tuohon..
Takarauta kiekko meni maatapitkinKerroppa mistä kiekko tulee sitten ulos jos ei tolpasta
Pitää nyt ymmärtää että nyt Tappara myös herää.. Ne haistaa verta ja miten yleensä Tappara on suoriutunut kun pitää suorittaa.. Lyötkö vetoa Perjantaille?Tässä kun ripotellaan tuhkaa päälle oikein urakalla, niin todetaan nyt vielä sekin, että Tappara voitti Sportin 4-1 ja hävisi KalPalle 3-0, mites meidän viime pelit noita vastaan?
Entäs miten se Tapparan viime peli meni Kärppiä vastaan?
Niimpä...
Levittää vaan reteenä kädet eli "näki" ettei ollut sisällä. Takaraudasta kimposiOli kyllä tuomarilta jäätävää suorittamista. Eissaatana
Videolla ei käyty koska Ilves teki heti seuraavasta tilanteesta samassa vaihdossa maalin. Jos tuossa olisi pelikatko tullut niin todennäköisesti videolta olisi käyty syntynyt maali varmistamassa.
Joo hyvä pointti.Olisihan tuo menty todennäköisesti tarkistamaan seuraavalla katkolla. On ennenkin niin käynyt.
Ei niin vaan jätettiin ratkaisematta. Noh saatiinpa Tappara mukaan runkosarjan voittokamppailuun kiitos ykkössentterin touhujen tänään. Ja sehän on tiennyt yleensä vain hyvää.Ei ollut. Ei tänään silti ratkaistu yhtään mitään, perjantaina ratkaistaan runkosarjan osalta paljon.
Ottamalla turpaan 3-0 Kuopiossa.Pitää nyt ymmärtää että nyt Tappara myös herää.. Ne haistaa verta ja miten yleensä Tappara on suoriutunut kun pitää suorittaa..
Osuu alas aivan keskelle maalia takarautaan. Osuma ei edes kuulosta yhtään tolpalta vaan siitä tulee paljon kumeampi ääni.Kerroppa mistä kiekko tulee sitten ulos jos ei tolpasta
Jos ei ole luottoa, että Ilves voi voittaa Tapparan tärkeässä pelissä, niin ei kannata tilata playoffs-kausaria. Tulee vaan paha mieli fiinaleissa.Pitää nyt ymmärtää että nyt Tappara myös herää.. Ne haistaa verta ja miten yleensä Tappara on suoriutunut kun pitää suorittaa.. Lyötkö vetoa Perjantaille?
Kaikenlaisia vellihousuja täälläkin kirjoittelee...Uskotko oikeasti edes itse tuohon..
Tästä maksimaalinen hyödyn otto jäi meiltä pinnan päähä. No kai tässä sitten pitää latautua perjantaihin. Silloin on nitroille tarvetta ja Tapparaa ei missään nimessä saa päästää johtoon pelissä.Ottamalla turpaan 3-0 Kuopiossa.
Suoralla tappiolla muistetaan sitäkin pisempään.Paikallisesta voitto niin kukaan ei enään tätä peliä muista..
Sun kanssa?Pitää nyt ymmärtää että nyt Tappara myös herää.. Ne haistaa verta ja miten yleensä Tappara on suoriutunut kun pitää suorittaa.. Lyötkö vetoa Perjantaille?
Rennoin mielin voi lähteä kohti perjantain paikallista. Ilveksen formi on juuri sellainen että kuka tahansa* kaatuu paras seitsemästä -sarjassa keväällä. Perjantain voitto tai tappio ei ainakaan minulle määritä yhtään mitään, katse on siellä kirkkaimmassa.Tästä maksimaalinen hyödyn otto jäi meiltä pinnan päähä. No kai tässä sitten pitää latautua perjantaihin. Silloin on nitroille tarvetta ja Tapparaa ei missään nimessä saa päästää johtoon pelissä.
Palataanko Janko.. kun katsellaan kuka voitti runkosarjan.. saat Vittuilla huolella jos minä väärässä.. lopussa katsellaan voittajaa.. oli runkosarja tai mestaruus..Ottamalla turpaan 3-0 Kuopiossa.