Rosbhuttos
Vakiokokoonpanossa
Kaikenlaisia vellihousuja täälläkin kirjoittelee...
En edes vastaa. Juhli nyt sinä voittoa.. minua vituttaa..
Kaikenlaisia vellihousuja täälläkin kirjoittelee...
2:43:00 Cmoren pelitallenteesta voi kattella kun Les Lancaster tekee kaks jatkoaikamaalia putkeen ja tuomarit miettii mitä söis illalliseks.
Kumpi sua vituttaa enemmän, se että tänään voitettiin jatkoajalla vai se, että mielestäsi Ilveksellä ei ole perjantaina mitään mahdollisuuksia Tapparaa vastaan? Vai peräti molemmat?En edes vastaa. Juhli nyt sinä voittoa.. minua vituttaa..
Kyllä se tolppa oli.2:43:00 Cmoren pelitallenteesta voi kattella kun Les Lancaster tekee kaks jatkoaikamaalia putkeen ja tuomarit miettii mitä söis illalliseks.
Ei kestäkään!Helvetti, kun pumppu leikkaa 100 varmasti kiinni. Ei näitä kestä!
Kauhee kitisijä."Jäähyjä ei tullut pelissä ja nytten tuli ja ikävä tommonen voittomaali"
Marjamäki ei pettänyt.
Liiga | Lehdistötilaisuus: Kärpät - Ilves | Urheilu | C More
Katso kaikki Liiga-ottelut suorana tai silloin kuin haluat. TV:stä tai mobiililaitteelta siellä missä oletkin.www.cmore.fi
Ei jumalauta, Ikonen olisi 99/100 laittanut jäähytilanteesta kiekon maaliin ilman Turusen halimista, kuinka se vittu kehtaa marista SIITÄKIN? Naurettava äijä."Jäähyjä ei tullut pelissä ja nytten tuli ja ikävä tommonen voittomaali"
Marjamäki ei pettänyt.
Katso kaikki Liiga-ottelut suorana tai silloin kuin haluat. TV:stä tai mobiililaitteelta siellä missä oletkin.www.cmore.fi
Ei voi kuin toivoa noille putoamista sääleissä jollekin KooKoolle. Mielellään jonkun oikean tuomarifarssin avustuksella niin ehkä nuo Marjamäen horinat lopulta rauhoittuu."Jäähyjä ei tullut pelissä ja nytten tuli ja ikävä tommonen voittomaali"
Marjamäki ei pettänyt.
Mutku Ilves on Ilves ja Tappara on Tappara. Shakki ja matti.Jos tällainen todistaa että Ilves ei ole mestarimateriaalia, niin todistiko Tappara tämän KalPa-pelissä? Kävikö se hakemassa kliinisen voiton kun sitä tarvittiin?
Nämä still-kuvakaappaukset on melkeinpä yhtä tyhjän kanssa kuvakulman takiakatso liitettä 4467
Laitoinkin jo aikaisemmin toiseen ketjuun mutta tuossa. Maali se on.
Kiekko on ilmassa..katso liitettä 4467
Laitoinkin jo aikaisemmin toiseen ketjuun mutta tuossa. Maali se on.
Kyllä se mulle näyttää maalilta, osuu keskelle alas takarautaan ja ääni joka kuuluu on mun mielestä paljon kumeampi tai matalampi kun tolpan kilahdus. Mutta, voin olla väärässäkin. Mielellään näkisin sitten toisen kuvakulman. En nyt verkkareitani tän enempää revi tästä.Kyllä se tolppa oli.
E. Halliäänet päälle, niin kuuluu kilahduskin