Keskustelua chänteistä (ERITTÄIN SALAINEN)

Lätsä

Vakiokokoonpanossa
Ilveskärpänen

Mua puri ilveskärpänen, mut miksi suremaan?
Jo kauan sitten lääkkeen löysin siihen puremaan
Luona Osaston ja Niilon sekä Ilves-tähtien,
on hyvä olo ollut mulla siitä lähtien

Siis chanttaamaan, chanttaamaan joka aamu sännätään
ja kun päivä on ohi niin lisää chantataan
Ilves voittaa HJK:n (pelipäivän vastustajan nimi) aina sekä maanantaina,
tiistaina, keskiviikkona ja torstaina

Kertosäe x 10

Tämähän on helppoa!
Eiköhän jätetä tällainen paska mouhoille.

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Onko nuo "suomi-iskelmä"-väännökset ihan kategorisesti no go Osastolla?

Pari viikkoa tuli oltua Suomi-Englanti -matsissa ja siellä oli suht tuoreena chanttina sovitus Olen suomalaiseen, oli aika toimiva imo.

Supin tukit

Luottopelaaja
Eli kopioidaan vaan ulkomailta ja jätetään muille omaperäinen paska? Selvä.
Millä logiikalla omien sanojen sovittaminen ulkomailla katsomoissa kuultuihin chäntteihin on "kopioimista", mutta täsmälleen saman asian tekeminen kyläpubin karaokessa joka viikonloppu kuultaviin Suomi-renkutuksiin "omaperäistä"?

Keltavihreäpeto

Vakiokokoonpanossa
Millä logiikalla omien sanojen sovittaminen ulkomailla katsomoissa kuultuihin chäntteihin on "kopioimista", mutta täsmälleen saman asian tekeminen kyläpubin karaokessa joka viikonloppu kuultaviin Suomi-renkutuksiin "omaperäistä"?

Onhan tuo ryyppäämään, ryyppäämään toki vähemmän käytetty chantti kuin vaikka allez allez allez. Ainakin maailmalla :D

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Eiköhän tossa viitattu ihan vain siihen, että keksii sovitukset johonkin, johon ei vielä olla tehty sellaista. Suomi-iskelmä ei ole varmaan se pointti.

Pirkkalan Litti

Vakiokokoonpanossa
Ilmeisesti kaikki ulkomainen on niin hienoa ja kaikki suomalainen junttia. Täältäkö luin?

Paljon hienompaa on valita suomalainen sävel, jolle ei ole vielä chanttia ja luoda sellainen kuin kopioida sävel, joka on jo tuhannella muulla joukkueella käytössä. Tällöin voi olla varma, että kellään muulla ei ole samaa pohjaa, ja se on täysin uniikki.

Mikke

Vakiokokoonpanossa
Hengaillaan

#22!?, vai #45?
on klapi mennyt viimeinen
Mut siitä viis,
Instas' taas
Seuraaja uus,
aamul taas kipinä hehkuu

Tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan
Ei mennä nukkumaan
Puuta kamiinaan ja svengaillaan
Kun Aree odotetaan

Se viimeinen juna mun vaimon vei
Muilla on kiire, Tillulla ei
Jos Are meille sainaa,
Autokin mukaan Tillun mennä nyt saa

Ei mennä nukkumaan
Kun Aree odotetaan

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Hengaillaan

#22!?, vai #45?
Mut siitä viis,
Instas' taas
Seuraaja uus,
aamul taas kipinä hehkuu

Ei mennä nukkumaan
Kun Aree odotetaan

Jos Are meille sainaa,

Ei mennä nukkumaan
Kun Aree odotetaan
Ei jeesus

AinaIlves

Luottopelaaja
Hengaillaan

#22!?, vai #45?
Mut siitä viis,
Instas' taas
Seuraaja uus,
aamul taas kipinä hehkuu

Ei mennä nukkumaan
Kun Aree odotetaan

Jos Are meille sainaa,

Ei mennä nukkumaan
Kun Aree odotetaan
Tappioputki saa ihmiset sekaisin....

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Tämän ketjun voisi kyllä poistaa kun ei varsinaisesti palvele mitään tarkoitusta.

Toki jos joku perustaa oman kannattajayhteisön, niin siellä saa hoilata sitten mitä itse haluaa.

Osasto on itse rakentanut itselleen standardit, joihin muiden on turha tulla kertomaan, että miksei siellä lauleta kaija koo-tuneja.

Jos jossain asiassa ollaan hyviä ja edelläkävijöitä niin takapakkia tuskin tullaan ottamaan.

Chänttiketju voi säilyä sillä oletuksella, että kukaan ei tosissaan luule, että täältä mitään hassutteluchänttejä otettaisiin käyttöön.

Turha siitä on muiden mieltään pahoittaa.

Don Corleone

Luottopelaaja
OF
Saisko tästä tehtyä järkevää chänttiä

jokuvaa

Vakiokokoonpanossa
Tämän ketjun voisi kyllä poistaa kun ei varsinaisesti palvele mitään tarkoitusta.

Toki jos joku perustaa oman kannattajayhteisön, niin siellä saa hoilata sitten mitä itse haluaa.

Osasto on itse rakentanut itselleen standardit, joihin muiden on turha tulla kertomaan, että miksei siellä lauleta kaija koo-tuneja.

Jos jossain asiassa ollaan hyviä ja edelläkävijöitä niin takapakkia tuskin tullaan ottamaan.

Chänttiketju voi säilyä sillä oletuksella, että kukaan ei tosissaan luule, että täältä mitään hassutteluchänttejä otettaisiin käyttöön.

Miksi ketju pitäisi poistaa? Vaikka täältä ei koskaan realisoituisi jotain ehdotusta chantiksi asti, niin vähintäänkin siistiä, kuinka paljon innostusta yhteisöltä löytyy ideoimiseen ja osallistumiseen. Hyvä olla paikkoja, joissa tämä innostus näkyy, jotta pysytään paremmin kartalla siitä, missä nyt yhteisön aktiivisuus saattaisi olla.

Samoin kuin ei-aktiivien tulisi ymmärtää, että on häviävän pienet mahdollisuudet saada ehdotustaan läpi, niin yhtä lailla aktiivit voisivat ottaa vähemmän tosissaan ihmisten kirjoitteluja tänne. Ei nettikirjoitteluilla pitäisi olla mitään vaikutusta Osaston uskottavuuteen kaduilla ja katsomoissa.

Mikke

Vakiokokoonpanossa

Ainakin voitaisiin selkeyttää ketjun ideaa, mä olin luullut tähän asti että tässä oli vitsinä se, että koska mouhot kopioi foorumeilta Osaston chantit, niin tehdään niistä mahdollisimman huonoja.

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Ainakin voitaisiin selkeyttää ketjun ideaa, mä olin luullut tähän asti että tässä oli vitsinä se, että koska mouhot kopioi foorumeilta Osaston chantit, niin tehdään niistä mahdollisimman huonoja.
Sehän se idea varmaan oliskin, mutta sitten jotkut tekevät tosissaan tänne chänttejä ja pahoittavat mielensä kun joku sanoo niitä paskaksi :D

Pirkkalan Litti

Vakiokokoonpanossa
Hengaillaan

#22!?, vai #45?
Mut siitä viis,
Instas' taas
Seuraaja uus,
aamul taas kipinä hehkuu

Ei mennä nukkumaan
Kun Aree odotetaan

Jos Are meille sainaa,

Ei mennä nukkumaan
Kun Aree odotetaan
Hieno chantti, mutta pitikö tämän mennä Gnistanin foorumille?