Takaisku
Luottopelaaja
Hyvät sullePystyin
Hyvät sullePystyin
Ja jos aiheeseen liittyvät kirjat kiinnostaa ni suosittelen Alpo Rusin kirjaa "Kremlin kortti"Virossa taisivat ainakin varoitella Suomea 90-luvulta lähtien siitä, ettei Venäjään kannata luottaa. Melkoisen karulta näyttää nyt esimerkiksi Tarja Halosen "ystävyys" Putinia kohtaan.
Virossa taisivat ainakin varoitella Suomea 90-luvulta lähtien siitä, ettei Venäjään kannata luottaa. Melkoisen karulta näyttää nyt esimerkiksi Tarja Halosen "ystävyys" Putinia kohtaan.
Joo ei mulle ikinä ole avautunut se täys totuus tästä Halosen kaveruuteen Putinin kanssa, siis se että mitä Halonen sanoi ja missä yhteydessä. Mutta noin muuten onhan noita nimiä jo ennen Ahoa ja Lippostakin. Mutta noi ainakin tässä hetkessä niitä härskimpiä tapauksia, mitä siis julki.Varmasti aika monella suomalaisella poliitikolla olisi paljon itsetutkiskelua aiheesta tehtävänään. Mutta jos nyt taas hieman harrastetaan mediakritiikkiä, niin Halosen ja Putinin "ystävyys" oli aikanaan toimittajan sanavalinta, johon Halonen itse on kommentoinut, että mitä hänen olisi pitänyt mielestänne siihen Putinin läsnäollessa vastata?
Jos halutaan heitellä nimiä, aloittaisin Lipposesta, Ahosta ja muista sellaisista, jotka eivät pelkästään olleet sinisilmäisiä, suomettuneita tai vain peloissaan, vaan röyhkeästi aivan viime hetkiin asti lobbasivat omia etujaan Venäjän nimissä.
Taisin muistaa väärin sen, että Putin olisi ollut itse tuolloin paikalla. Mutta tämä HS:n Kuukausiliitteen haastattelu avaa aika paljon Halosen ajatuksia Venäjästä ja Putinista ennen ja nyt.
Kuukausiliite | Tarja Halonen huomasi Putinin ”taipumuksen” jo ensimmäisessä tapaamisessa, ja sen taipumuksen takia Venäjä hyökkäsi Ukrainaan
Lokakuun alussa vuonna 1999 Venäjän joukot hyökkäsivät rajan yli Tšetšeniaan. Alkoi sota, jota Venäjä kutsui ”terrorismin vastaiseksi operaatioksi”. Sodan ensimmäisinä viikkoina Tšetšeniasta pakeni noin 350 000 ihmistä. Suuri osa heistä päätyi naapurimaahan Ingušiaan, jossa oli jo ensimmäisen...www.hs.fi
Suomen Kuvalehti otsikoi toukokuussa 2011 Halosen sanoneen, että hän ja Putin ovat ystäviä.
”En minä niin sanonut. Sen sijaan toimittaja kysyi minulta, että voisiko teitä kutsua ystäviksi. Olisipa ollut hauskaa, jos olisin sanonut että ’ei voi’. Pitäisiköhän toimittajille joskus sanoa, että tuollaisia kysymyksiä ei kannata esittää.”
Olen köyhä. Ei ole rahaa ostaa uutta niin pakko kai se boikotti on perua ja repiminen keskeyttää. Seuraavalle kaudelle en tosin osta niin eiköhän se riitä boikotoinnista@SiniOranssi_Kolmospaita Niin mites se kausikortin repiminen ja boikotti etenee?
Olen köyhä. Ei ole rahaa ostaa uutta niin pakko kai se boikotti on perua ja repiminen keskeyttää. Seuraavalle kaudelle en tosin osta niin eiköhän se riitä boikotoinnista
Suhteellisen tympeää hommaa on myös talomaalin kuivumisen katselu.Onko tympiämpää hommaa kuin betoniseinän poraus?
Vanhan kunnon rintamamiestalon kellarin betoniseinään reiän piikkaaminen viemärille kun seinän sisästä läytyy kunnon graniitin järkäle.Onko tympiämpää hommaa kuin betoniseinän poraus?
Ilves vielä vittuilee ihan avoimesti kaupanpäälle.Onko nyt hjuva fiilis?
No vittu ei.
Ei muuta kun pelipäivän tacolle Lost Tacos ravintolaan.Laskeuduin Tampereelle. Onpa mukava olla lämpöisessä hotellihuoneessa pitkästä aikaa. Nyt vielä jonkin verran töitä ja sitten ulos ihmettelemään.
Muistanko oikein, että olet huomenna ainakin menossa katsomaan peliä Areenalle, mutta entäs tänään?Laskeuduin Tampereelle. Onpa mukava olla lämpöisessä hotellihuoneessa pitkästä aikaa. Nyt vielä jonkin verran töitä ja sitten ulos ihmettelemään.