Kodytek88
Luottopelaaja
Ei ollenkaan huono idea!Ei muuta kun pelipäivän tacolle Lost Tacos ravintolaan.
(ei maksettu yhteistyö)
Ei ollenkaan huono idea!Ei muuta kun pelipäivän tacolle Lost Tacos ravintolaan.
(ei maksettu yhteistyö)
Huomenna joo. Tälle päivälle olin valitettavasti liian myöhään liikenteessä. Olisihan se ollut hienoa kokea paikallispeli paikan päällä, mutta joskus toiste sitten.Muistanko oikein, että olet huomenna ainakin menossa katsomaan peliä Areenalle, mutta entäs tänään?
Jos ei ole illalle sovittu jo muuta niin tuolla näyttäisi olevan lippu myynnissä.Huomenna joo. Tälle päivälle olin valitettavasti liian myöhään liikenteessä. Olisihan se ollut hienoa kokea paikallispeli paikan päällä, mutta joskus toiste sitten.
Oli kyllä tapahtumarikkain jalkapallo-ottelu miesmuistiin. Argentiina on monessakin mielessä lähellä sydäntä ja hienoa, että parempi lopulta voitti.Leo Messi.
Sellaista katsomokulttuuria Pohjois-Amerikasta
En kyllä ihmettele kun baseball peleissä kerkee kittaamaan kaljaa ilmeisesti aivan uskomattomat määrät kun se peli kestää. Ja joillekin tarjoillaan sitten rähinäjuomaa niin alkaahan siitä poikapainit.Baseball katsomoissa tämä on aikas yleistä.
Tullut paljon erikoisia videoita vastaan baseball katsomoista
Eilisen perusteella näyttäisi mahdolliselta, että paremman puoliskon voisi vielä saada aivopestyä jääkiekon pariin. Oli selvästi innoissaan etenkin fanipäädystä, jossa laulu raikaa ja liput heiluvat. Myös Ilveksen maaleja juhli jopa enemmän kuin minä.
Eilisen perusteella näyttäisi mahdolliselta, että paremman puoliskon voisi vielä saada aivopestyä jääkiekon pariin. Oli selvästi innoissaan etenkin fanipäädystä, jossa laulu raikaa ja liput heiluvat. Myös Ilveksen maaleja juhli jopa enemmän kuin minä.
Miltäs Tampere maistui tollain viikonlopun osalta?Myrskyn puski pystyyn. Onneksi jäin tänään kotikonttorille.
Hyvältähän se. Eihän tuossa reilussa vuorokaudessa (josta osa kuluu työntekoon) hirveämmin ehdi tekemään, mutta mukava reissu oli. Kesällä sitten viimeistään uudestaan.Miltäs Tampere maistui tollain viikonlopun osalta?
Taitaa tännekin iskeä parin tunnin sisään. Auto on aamulla taas igluna.Myrskyn puski pystyyn. Onneksi jäin tänään kotikonttorille.
Teiniajan hype.En tiedä minkä patterin välillä olen elämäni elänyt, mutta sain vasta tänään tietää, että Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja nimeltä Snaipperi.
Miten tää ei nyt mahdu ollenkaan mun aivoihin. Siis Eeli Tolvasesta on kirjoitettu kirja. Saako olla epäkohtelias ja kysyä miksi? Kenelle tää on tarkoitettu?