Ei tarvitse työvoimaakaan ulkomailta tuoda lisästadioneiden rakentamiseen kun työväen palkka on jo valmiiksi aivan olematonSiellähän on myös maailman isoin stadion![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvitse työvoimaakaan ulkomailta tuoda lisästadioneiden rakentamiseen kun työväen palkka on jo valmiiksi aivan olematonSiellähän on myös maailman isoin stadion![]()
Twitterin historian ehkä hauskin ketjuInternet on ihana paikka.
En suosittele ainakaan hengitystä pidättämään tätä odotellessa.Saas nähdä kuinka kauan Ilves jatkaa vielä tuolla kuolevalla alustalla.
Ei se nyt hetkessä tapahdu, mutta Twitterillä oli jo valmiiksi aika synkät tulevaisuudennäkymät. Nyt Muskin tulemisen takia sieltä lähtee koko ajan lisää käyttäjiä ja kriittisemmin mainostajia, jotka muodostaa jotain 90% firman tuloista. Pääomaahan sillä mulkulla on, mutta on siinä iso savotta saada tuo kurssi käännettyä.En suosittele ainakaan hengitystä pidättämään tätä odotellessa.
Kyllähän tuosta pitäisi antaa Muskille joku mitali. Ostat firman 44 miljardilla, olet puikoissa kaksi viikkoa ja lähetät työsähköpostin missä kerrot, että koko firma saattaa mennä nurinEi se nyt hetkessä tapahdu, mutta Twitterillä oli jo valmiiksi aika synkät tulevaisuudennäkymät. Nyt Muskin tulemisen takia sieltä lähtee koko ajan lisää käyttäjiä ja kriittisemmin mainostajia, jotka muodostaa jotain 90% firman tuloista. Pääomaahan sillä mulkulla on, mutta on siinä iso savotta saada tuo kurssi käännettyä.
EDIT: Tässä samalla mietin olenko valmis maksamaan 8€ siitä, että olen esimerkiksi "virallinen Tappara"
Ajattelin olla lähtemättä tuohon hullutteluun mukaan.Onko jokin erityinen syy miksen löytänyt tiliäsi vielä?
Ja mitäköhän nyt taas.
Ja mitäköhän nyt taas.
En haluaisi kyllä yhtään mitään näistä kisoista kirjoittaa, mutta voi hyvää päivää noi on pellejä. Oon jokuset MM-kisat elämäni aikana seurannut ja voin luvata, että yksikään noista "faneista" ei ole englantilainen.
Aika vähän on myös naisia liikenteessä.
En haluaisi kyllä yhtään mitään näistä kisoista kirjoittaa, mutta voi hyvää päivää noi on pellejä. Oon jokuset MM-kisat elämäni aikana seurannut ja voin luvata, että yksikään noista "faneista" ei ole englantilainen.
Aika vähän on myös naisia liikenteessä.
Itse mustan huumorin ystävänä täytyy myöntää, että naurahdin hieman tälle viestille!Muistan erään Kai Nurmisen joka tunnettiin lempinimellä
-kultaranne.
Ei ole leikinlaskun paikka, mutta jos mustaahuumoria sais laske, niin olisiko sitten kuvassa esim joku seuraavista:
Waltteri Merelä
-nahkaranne
-ex-ranne
-veriranne
-ranne
Itse mustan huumorin ystävänä täytyy myöntää, että naurahdin hieman tälle viestille!
Pidättäydyn vitseistä siihen asti kunnes on 100% varmaa, että Merelän ura jatkuu.
Ostin muuten about 2kk sitten riisikeittimen ja täytyy kehua! Hyvin sijoitettu 35€.
Siis itse osaan keittää riisin ihan kattilassa, mutta onhan toi riisikeittimen helppous nyt aivan omaa luokkaansa. Suosittelen.Aiheeseen liittyen, oon ikuisesti miettinyt ton riisinkeittimen ostoa, kun oma tekemä riisi on niiin kaukana perus kinkkipaikkojen herkkuriisistä. Mutta siis olisi wörtti.. pitää laittaa pukinlistalle.