Iksan Kalapuikot
Luottopelaaja
Kesä on edelleenkin Ilves fanin parasta aikaa.
Positiivisia puolia Ilveksen kannattamisesta kun hakee niin yksi niistä on ehdottomasti monilajiseuran tarjoama ympärivuotinen urheilukattaus.Tämähän on niin kuin kesäloma olisi alkanut uudestaan. Eilen iski todella tyhjä olo nukkumaan mennessä, mutta äkkiä menee ohi, kun siihen on tottunut.
Harkitsin vielä, josko tilaisi Ruudun ja seuraisi Veikkausliigaa yhtä aktiivisesti kuin viime kesänäkin. Aikamoisen tyhjiön jättää penkkiurheiluun tämä kiekkokauden päättyminen.
Sinällään en voi itseäni Ilveksen kannattajaksi jalkapallon puolella väittää, vaikka sympatiat Veikkausliigan puolella Ipan puolella ovatkin. Silloin aikoinaan, kun tuli aloitettua jalkapalloa seuraamaan, Ilvestä ei enää edes talousvaikeuksien jäljiltä ollut, vaan pelkästään Tampere United.Positiivisia puolia Ilveksen kannattamisesta kun hakee niin yksi niistä on ehdottomasti monilajiseuran tarjoama ympärivuotinen urheilukattaus.
Viime viikkoina olen lähes ainoastaan lukenut Jatkoajasta vain politiikka-aluetta. Koska se on ollut huomattavasti sivistyneempää juttua kuin kiekkoalueen raapustukset, kertonee kirjoittelun tasosta sekä omasta jaksavuudesta.Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....
Itse en ole hetkeen, kun siellä joskus toisia haukuttiin kokoajan .....Natseiksi, Viherpiiperöiks ja RasisteiksiViime viikkoina olen lähes ainoastaan lukenut Jatkoajasta vain politiikka-aluetta. Koska se on ollut huomattavasti sivistyneempää juttua kuin kiekkoalueen raapustukset, kertonee kirjoittelun tasosta sekä omasta jaksavuudesta.
Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....
Pitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....
Käy mulle jos se oikeasti pysyy siellä ketjussa. Toki silloin täytyisi oikeasti olla valmis kaikkien sietämään muiden ajatuksia, kun muuten se menee siihen syöpäiseen ad hominem nimittelyynPitäskö tännekin pistää pystyyn "Politiika ketju" niinku Jatkoajassakin((Vitsi))...Ei ny oikeest....Se on ihan hirvee.....
täytyisi oikeasti olla valmis kaikkien sietämään muiden ajatuksia
En tiedä kuinka paljon täällä nyt saa poliittisesti puhua, mutta on minusta todella surullista nähdä kuinka paljon viime vaaleissa nähtiin taktista äänestämistä. Poliittinen keskustelu vajoaa tasolle "toinen puoli ei saa voittaa joten äänestäkää meitä". Itse olen nyt kaksi viimeistä vaalia äänestänyt marginaali puoluetta ja se on antanut minulle mielenrauhaa, kun en sentään äänestänyt tämmöisen paskan puolesta. Suosittelen muillekkin samaa.