kirvesrinnassa
Luottopelaaja
Kylläpä nyt jääkiekko aiheuttaa vitutusta. Onneksi Chämpsin työntekijä tarjoilee jotakin omaa alennustaan oluista.
Eilen olin ihan tyytyväinen että ei ollut turhan mielenkiintoisia pelejä katsottavana niin pystyi keskittymään taas kaikkeen muuhun vähän enemmän, sen verran tullu elettyä tätä Ipan hommaa viime aikoina että alkanu vaimoltakin tuleen palautetta.
Tänään kyllä toivon jo että pääsisi hallille katseleen Ipaa.
Tuleehan tänään sveitsin pudotuspelejä jos on hirveet vieroitusoireet.Onneksi edes Keskiviikkona tulee jo väliviihdettä eli Tappara - HIFK.
Pitäähän se OTAN tuoppi juoda tänään
Aika mestari fiilis sillä joka voittaa Tepsin seuraavan kerranPakko nostaa hattua Tepsin nais-salibandy joukkuelle, ovat voittaneet kaikki ottelunsa
Eikös Mikko Rantanen tuohon rahaa laittanut?Pakko nostaa hattua Tepsin nais-salibandy joukkuelle, ovat voittaneet kaikki ottelunsa
Minä en muista tiedä mutta säästän ihan omia hermojani kun en vain mene tiettyihin paikkoihin kuten Jatkoajan otteluseurantoihin tai naapurin palstalle. Tai lukemaan provosoivia Twitter viestejä. Mölyä mahtuu maailmaan rajaton määrä, ja itse en ainakaan jaksa lukea älämölöä määräänsä enempää. Voin suositella myös muille jos ottaa päähän.
Laitettu "aikoja" sitten ja täytyy sanoa, että minulla on toistaiseksi hienoin mitä täälä on vastaan tullutTajusin vasta nyt että tässä foorumissa saa profiilibannerin. Laittakaa tekin joku kuva siihen