Don Corleone
Luottopelaaja
Jaaha....
Eikö jotain muuta mainosta vois tulla.
Eikö jotain muuta mainosta vois tulla.
Kokeillaan osuuko pienen tauon jälkeen.Pitäskö sun kuitenkin vaihtaa profiilikuvaa nii vois tapahtuakkin?
Tästä tuli mieleen.Varmasti niinkin
IG-seuraajat:
Pyry Soiri ~8000
Sara Sieppi ~226 000
Että sinänsä ymmärrän miksi tuo uutisoidaan Siepin kautta
Luulen että ei kukaan oo vielä mediassa tajunnu tätä! Kyllä ne kohta alottaaTästä tuli mieleen.
IG-seuraajat:
Tappara: 59,4k
Ilves: 45,5k
HIFK: 61,8k
KalPa: 27,5k
Jukurit: 18k
Lukko: 22.9k
Ässät: 27,9k
Kärpät: 65k
Pelicans: 27,3k
JYP: 32,4k
Sport: 20,2k
TPS: 38,1k
KooKoo: 19,3k
HPK: 20,8k
SaiPa: 19,7k
Oula Palveen vaimo: 387k
Miksi Ilveksestä ei uutisoida Haley Palveen miehen joukkueena?
Itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä ja tämä nojaa omaan kokemukseen, että suomalaisella ei voi olla ikinä liikaa ilmaisia ämpäreitäJep. Vähän sama asia Tokmannin ämpäreiden kanssa. Et sä niitä määräänsä enempää tarvi.
Muistetaan sitten kaikki helmikuussa Vaasaan lähtevät, ettei matkan aikana saa käydä kertaakaan kusella! Ei vaikka kuinka kaljat haluais jo ulos! Kustaan kaikki kollektiivisesti housuihimme ja laahustetaan pakkasessa hallille kannustamaan Ilves voittoon, siitä tulee hyvä tällanen ryhmähenkiharjoitus.Tiesitkö? Bussin vessaa ei saa käyttää ajon aikana – Jopa sakko uhkaa
Oletko sinäkin syyllistynyt tähän liikennerikkeeseen, josta voi seurata liikennevirhemaksu tai sakkorangaistus?www.iltalehti.fi
Hienoja nämä lait joita ei pysty kukaan valvomaan tai edes halua. Kun katselee jotain videoita vaikka jääkiekkojoukkueiden reisuista niin ei sielläkään taida kaikki olla turvavyö kiinni penkissä.
Mitä tästä opimme? Lain mukaan olisi parempi vaihtoehto kusta housunsa linja-autossa kuin mennä liikkumisen aikana WC-tilaan.
Muuten tulee kohujuttuja kuinka taas Ilves-ultrakannattajat viis veisaavat lakipykälistäMuistetaan sitten kaikki helmikuussa Vaasaan lähtevät, ettei matkan aikana saa käydä kertaakaan kusella! Ei vaikka kuinka kaljat haluais jo ulos! Kustaan kaikki kollektiivisesti housuihimme ja laahustetaan pakkasessa hallille kannustamaan Ilves voittoon, siitä tulee hyvä tällanen ryhmähenkiharjoitus.
Kuljettajana Nasi Purminenkatso liitettä 6826
Nyt alkaa menemään liian pitkälle. Emmä Lahteen halua mennä.
Niinpä se pahin mahdollinen toteutu, ei muuta ku uusia hommia katteleen...Kyllä YT-Neuvottelut vetää mieltä hieman matalaksi... Viime kerralla kävi köpelösti edellisessä työpaikassa niin totta kai taas ujo jännitys päällä. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta...
Ilveksessä olis sentterin tonttia tarjolla.Niinpä se pahin mahdollinen toteutu, ei muuta ku uusia hommia katteleen...
perkele ku oon laituriIlveksessä olis sentterin tonttia tarjolla.
Osaatko aloittaa?perkele ku oon laituri
Jos alotan, ni vedän Essi Keskisen Ruotsin aikasella taktiikalla, häviän tahallaan ettei mee maila rikkiOsaatko aloittaa?
Klassinen sentteri/laituri