Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Eemeli Fucking Finland

Luottopelaaja
Viestejä
2 511
Mulla asuu kavereita Turussa ja näen niitä muutaman kerran vuodessa. On kyllä ihmeellinen paikka. Kerran joku humppu kaatui keskelle autotietä keskustassa. Ja vielä ei ollut baariaika, vaan kello oli kahdeksan illalla.
Vasta kahdeksalta... Se ei oo mitään täälä Varsinais-Suomessa.

Ja Forssa vasta ihme kaupunki on. Vaikka ihan hieno paikka kylläkin.
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
1 936
Jopa Kouvolan. Käytin ulkopaikkakuntalaisen Mielakan päällä ja Tykkimäessä. Tykkäsi kovasti.

Jos joku käy kesänä Kouvolassa, niin kannattaa käydä Verlan paperitehdasmuseossa. Repovesikin on hieno paikka. Ne ovat vaan pienen matkan päässä keskustasta.

Verla on oikein mukava retkikohde, johon olen vielä naimisissa ollessani vienyt sekä ranskalaisen siippani että appivanhempani. Kaikki viihtyivät. Lapsesta asti onnellisia nimenomaan kesämuistoja Kouvolasta, Tykkimäki luonnollisesti mukaan lukien.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 733
Toivotaan että tieto menee näistä myös oikeaan paikkaan eikä jää netissä huuteluksi. Tuo Reddit on kanssa vähän sellainen että sielä kyllä porukka kirjoittaa ja tekee mitä tahansa mutta ei sitten etene asiat oikeille tahoille.
Älä nyt, kyllähän ne ihan itse selvittivät kuka oli Bostonin maratonpommi-iskun takana ja saivat syyllisen tappamaan itsensä.

Ainiin, ei se ollutkaan syyllinen.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 787
Älä nyt, kyllähän ne ihan itse selvittivät kuka oli Bostonin maratonpommi-iskun takana ja saivat syyllisen tappamaan itsensä.

Ainiin, ei se ollutkaan syyllinen.
Unohdin vastata tähän mutta Netflixissä Manhunt: Bostonin maratonpommi -dokkari on kovaa paskaa!
 

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
79
En ajatellut törmääväni espanjalaiseen Ässäfaniin mutta niin siinä vaan kävi.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 840
Vähän tulee liikaa notkuttua täällä katselemassa ihmisten kinastelua. Taidan pitää kauden alkuun asti taukoa täältä. Tai pysyvästi. Tiedä häntä.
 
Ylös