Don Corleone
Luottopelaaja
Yksi elämäni suurimmista uutisista.Hyvää 7v. syntymäpäivää uusi-Ilves![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yksi elämäni suurimmista uutisista.Hyvää 7v. syntymäpäivää uusi-Ilves![]()
Joo aavistuksen huvitti päivän urheilucastissa kun Ika oli taas kerran Peltosen vaihtoa vastaan että mistä saa noin intohimoisen miehen IFKn penkin, mies täynnä IFKta. Kummallinen IFK ikoni kun meni parhaassa peli-iässä veriviholliseen pelaamaan.Mää en ole oikein ikinä ymmärtänyt tuota meidän pääkaupunkia ja heidän urheilukulttuuria.
Jokerien "pelastaja"
katso liitettä 8010
HIFK legenda
katso liitettä 8011
No löytyyhän näitä virheitä meidänkin historiastaJoo aavistuksen huvitti päivän urheilucastissa kun Ika oli taas kerran Peltosen vaihtoa vastaan että mistä saa noin intohimoisen miehen IFKn penkin, mies täynnä IFKta. Kummallinen IFK ikoni kun meni parhaassa peli-iässä veriviholliseen pelaamaan.
Löytyy joo, ikävä kyllä. Noh, tuo joukkue ei sentään se pahin mahdollinen ollut vertaa tuo Peltosen case.
Joo ei Raipe ikinä kurvaillut Tapparan paidassa C rinnassa.Löytyy joo, ikävä kyllä. Noh, tuo joukkue ei sentään se pahin mahdollinen ollut vertaa tuo Peltosen case.
Joo ei Raipe ikinä kurvaillut Tapparan paidassa C rinnassa.
Mun isä on muuten valmentanut Myrrää Tapparan A-junnuissa
Mä taas oon ollut Myrrän kesätreeneissä monet kerrat. Voin kertoo että oksennus lensi sen rääkin ansiostaMun isä on muuten valmentanut Myrrää Tapparan A-junnuissa
Oli kuulemma kova urheilija jo sillon!
"Kuollaan pari kertaa kesällä niin ei tarvitse sitten enää kaukalossa kuolla"Mä taas oon ollut Myrrän kesätreeneissä monet kerrat. Voin kertoo että oksennus lensi sen rääkin ansiosta
Miksi meidän Ilves sulaa?
pois tuollaiset synkät menneisyydestä kumpuavat ajatukset sieltä pääkopasta! Ajattele vaikkapa mieluummin niin että siinä se meitin Ilves on pitänyt väriterapiasession menneisyyden järkyttämälle kannattajalle.Miksi meidän Ilves sulaa?
Tekoäly taitaa tietää historian vähän turhan hyvin...
pois tuollaiset synkät menneisyydestä kumpuavat ajatukset sieltä pääkopasta! Ajattele vaikkapa mieluummin niin että siinä se meitin Ilves on pitänyt väriterapiasession menneisyyden järkyttämälle kannattajalle.
...tai että alkukauden syväjää joissain pelitilanteissa on lähtenyt viimeinkin sulamaan