Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Ite asuin ikävuodet 7-17 Suoramalla. Eli jotain 83-94. Ite en kokenut Suoraman olevan mikään paha paikka. Ite olin sellainen välimallin nuori. En ollut kylän kovin, mutten nörteinkään. Lähinnä muiden KaVon junnujen kanssa pyörittiin ja opeteltiin juomaan.

Koko ikäni asunut Kangasalla ja nytkin Suoraman naapurissa 16. vuosi menossa.

Mun mielestä liioiteltua Suoraman paha maine. Toki siellä niitä nistejäkin löytyy, mutta mistä niitä ei nykyään löydy.

Nykyään muuten virallisesti ei ole edes olemassa Suoramaa. Se on Lentolaa nykyään. Mun asuinalue kuuluu samaan alueeseen.

Viimeksi muokattu:
On kyllä kieltämättä eri metka tilanne sitten kun ei enää töiden jälkeen tarvitse pilata loppuiltaa koulujutuilla, vaan sen voi pilata vaikkapa pohtimalla Ilveksen vasemman laidan hyökkääjätilannetta. Tai jalkapallossa menetettyihin pisteisiin.
Kaikkein parhaassa tilanteessa suoritat nämä kaikki kolme toimintoa heti töiden jälkeen:D

Ihan mukava elämäntilanne tällä hetkellä. Ylioppilasjuhlien jälkeen alkoi kesätyöt. Kävin torstaina yliopiston pääsykokeissa, tuloksia tässä odotellessa. Syksyn kirjoituksiin on ilmoittauduttu siltä varalta jos pääsykokeen tulos ei ole mieluisa. Olen myös saanut lisää tatuointi-ideoita ja haluaisin jatkaa vasemman käden täyttämistä. Kavereiden kanssa on saatu suunnitelmia kesäksi tehtyä, kuten mökkireissua ja kartingia. Käytiin tiistaina Tampereella kavereiden kanssa Särkänniemessä ja Siipiweikoissa. Käyn myös salilla 4-5 kertaa viikossa nykyään ja olen alkanut pyöräilemään ja muutenkin liikkumaan enemmän. Ajokortin kun sain niin jäi aerobinen liikunta aika vähälle.

Peruin myös KooKoon kausarini 4 kauden putken jälkeen. En osaa sanoa miten tammikuussa alkava varusmiespalvelus tulee vaikuttamaan omaan motivaatiooni peleissä käymisen suhteen, toki olisihan se kausari ollut suht. halpa investointi. Peleissä tulee silti satavarmasti käytyä eikä palo KooKoota kohtaan ole kadonnut yhtään mihinkään. Nyt kesäisin tuuppaa fokus olemaan paikallisen pesäpalloseuran peliesityksissä.

Aurinkoista kesää kaikille kanssakirjoittajille täältä Kouvostoliitosta!

Viimeksi muokattu:
Takaisin