Jonis Nemis
Vakiokokoonpanossa
Edellä näytteitä ”Runopoikia ja r*nkkareita” -antologiasta. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tulipahan foorumista taas kertaheitolla mielekkäämpi paikka.
katso liitettä 14424
Juu sitä laatikkoa en rastinnut.Mietin jo hetken, että pitaa pahaa minä...
Suorama on aina ollut.Todellakin! Suorama on kuin Chicago konsanaan.
Kyllä Suorama on ihan siistiä paikkaa nykyään. Toki löytyy sieltä edelleen sellaisia "ghetto pihoja" sieltä täältä.Suorama on aina ollut.
Vietin siellä lapsuuteni ja nuoruuteni, ja rankka oli meininki.
Tappeluita, puukotuksia, tappoja, itsemurhia ym.
Luulin, että Suorama olisi rauhoittunut kun kunnan vuokrataloja on myyty yksityisille ja aluetta muutenkin siistitty?
En ole vuosikausiin muuta kuin ajanut joskus alueen läpi, joten kokemusta ei enää ole.
Deekut ja nistit on kuulemma siirretty Pikonlinnaan ja Sahalahdelle.Kyllä Suorama on ihan siistiä paikkaa nykyään. Toki löytyy sieltä edelleen sellaisia "ghetto pihoja" sieltä täältä.
No joo, parasta suoramassa on ehdottomasti omasta mielestä siistit futis ja lätkäkentät (tosin ei lätkää ole kuin ulkojää koulun vieressä ja kaukalo) ja itse kun olen asunut lähellä harjua koko elämäni niin uudet sorolan portaatkin on lähellä. Kuitenkin aina on se pieni pelote siitä että joku nuoriso jengi tulee "rullaamaan" yms. Just pari vuotta sitten lätkän pukukoppikin tuhopoltettiin, se kertoo vähän siitä millainen meno täällä on. Tänäänkin kun olin Suoraman nurmella, ohi meni joukko nuoria ja heistä kantautui kannabiksen/jonkun muun sen tyyppisen haju. Sitä ihmettelen mistä tuollaiset 12-15 vuotiaat sellaista saavat.Kyllä Suorama on ihan siistiä paikkaa nykyään. Toki löytyy sieltä edelleen sellaisia "ghetto pihoja" sieltä täältä.
Nyt sitä sitten ollaan ylioppilaita.Tänään se varmistui, 31.5.2025 voi laittaa ylpeydellä valkolakin päähän.
Onnittelut!Nyt sitä sitten ollaan ylioppilaita.
Loimaalta onnittelut myös!Nyt sitä sitten ollaan ylioppilaita.
Tiedän kavereiden ja pikkuveljen sekä hänen kavereidensa kautta tuon kyseisen hepun joka tuon tempauksen teki. Sama jätkä poltti myös sen vanhan päiväkodin, sekä sytytti useita metsäpaloja Kangasalla. Oli ilmeisesti jonkin aikaa laitoksessa yms, mutta nykyään vaikuttaa erilaisissa hämärissä porukoissa pitkin Pirkanmaata. Aika erikoinen ukko, kuten Antti Pennasesta sanottiin.Just pari vuotta sitten lätkän pukukoppikin tuhopoltettiin, se kertoo vähän siitä millainen meno täällä on.